Transition Manager w SSC/BPO/GBS

Cena: 2250 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Czas trwania: 2 dni
Cena: 2250 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan
Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat roli transition managera i poszczególnych ról w projekcie migracji procesów. Ponadto na szkoleniu zostaną poruszone tematy związane z narzędziami i metodami niezbędnymi do przeprowadzania tranzycji.

Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykowane jest pracownikom, leaderom, managerom w SSC/BPO/GBS, którzy uczestniczą w procesie tranzycji procesów oraz dla tych, którzy przygotowują się do pełnienia tej roli.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

Po ukończeniu szkolenia będziesz:
• Znał rolę transition managera oraz poszczególnych członków zespołu
• Znał dostępne metodyki prowadzenia projektów służących optymalizacji biznesu i transferu procesów w SSC/BPO/GBS
• Znał narzędzia wykorzystywane podczas prowadzenia dużych projektów służących standaryzacji i centralizacji procesów SSC/BPO/GBS
• Potrafił przygotować procesy, od których należałoby rozpocząć usprawnienia i wskazać obszary do zmiany w każdym z procesów
• Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów projektowych przy migracji procesów SSC/BPO/GBS
• Wiedział, jak poprzez swoje działania budować zaangażowanie i wpływać na efektywność zespołu
• Potrafił zarządzać zespołem w procesie migracji

Program szkolenia

1. Kim jest Transition Manager?

2. Jaka jest różnica między transition managerem, project managerem a change managerem i jak ta różnica przekłada się na działania podczas migracji procesów?

3. Definiowanie projektu i określanie zakresu.

4. Harmonogramowanie w transferze centralizacji i standaryzacji procesów SSC/BPO/GBS.

5. Konstruowanie zespołu i planu komunikacji oraz zarządzanie ryzykami w projekcie.

6. Jak przeprowadzić zmianę? Czynniki sukcesu migracji.

7. Zarządzanie procesem SSC/BPO/GBS.

8. Standaryzacja procesów i opis.

9. Piramida procesowa i mapowanie procesu.

10. Analiza ryzyk i grup nacisku.

11. Zespół projektowy i rola poszczególnych osób w procesie zmiany.

12. Plan migracji i niezbędne narzędzia do realizacji zmiany.

13. Rodzaje reakcji na zmianę.

14. Jak zbudować poczucie partycypacji? Budowanie zaangażowanie pracowników dla przeprowadzanej zmiany.

15. Proces i praca procesowa, czyli w jaki sposób tworzy się zespół projektowy – naturalne etapy i fazy rozwoju zespołu.

16. Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów?

17. Diagnozowanie dysfunkcji w zespole – jak rozpoznawać i jak radzić sobie z pięcioma dysfunkcjami?

18. Style zachowań i zarządzanie odmiennością – jak dobrać osoby do zespołu i w jaki sposób poprowadzić go do celu? Energia płynąca z kolorów osobowości.

19. Jak zarządzać zespołem multigeneracyjnym?

20. Dlaczego zmiany są potrzebne i jak radzić sobie z postawami pracowników wobec zachodzących zmian?

21. Kiedy jest najlepszy moment na komunikowanie zmiany? W jaki sposób i kto powinien zmiany komunikować?

22. Jak mówić, żeby być słyszanym, jak słuchać, żeby usłyszeć? Rola komunikacji w zarządzaniu zespołem.

23. Dlaczego zarządzanie doświadczeniami pracowników jest istotne w pracy projektowej?

24. W jaki sposób transtion manager może kształtować normy i wartości w zespole?

25. W jakiś sposób transition manager może wpływać na poziom zaangażowania członków zespołu?

Informacje organizacyjne

Cena: 2250 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat

Miejsce i godziny zajęć

Miejsce zajęć: centrum w/w miasta

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Paulina Barwicka
tel. 22 208 28 23 | kom. 501 562 921
paulina.barwicka@adnakademia.pl

 

Dostępne terminy
14-05-202515-05-2025Warszawa

Zaufali nam: