SZKOLENIE WYJAZDOWE
Akademia Nowoczesnej Asystentki. Intensywny warsztat jak zwiększyć swoją efektywność, wejść na wyższy poziom komunikacji i budować profesjonalny wizerunek w pracy.
Kategoria: Asystentka/Sekretarka, Szkolenia biznesowe, Szkolenia wyjazdowe, Szkolenie wyjazdowe Zakopane
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji osobistych i zawodowych asystentek, rozwijanie umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych w zakresie wykonywanych zadań, organizacja pracy własnej oraz budowanie profesjonalnego wizerunku asystentki.
W efekcie Uczestnicy szkolenia zdobędą cenną wiedze i umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, nauczą się lepiej zarządzać własnym czasem i budować profesjonalny wizerunek, co przyczyni się do zwiększenia ich efektywności i postawy profesjonalizmu w pracy.
Uczestnicy:
• zwiększą swoją skuteczność działania poprzez zastosowanie efektywnych narzędzi i metod organizacji czasu pracy,
• poznają sposoby dobrego planowania dnia pracy, ustalania priorytetów i tworzenia harmonogramu pracy,
• przećwiczą na własnych zadaniach sprawdzone sposoby zarządzania sobą w czasie i eliminowania działań nieskutecznych,
• nauczą się wykorzystywania technik aktywnego słuchania, a przez to budowania pozytywnych relacji zawodowych,
• rozwiną umiejętności komunikacyjne niezbędne w środowisku biznesowym,
• udoskonalą umiejętność budowania współpracy asertywnej opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
• udoskonalą umiejętności potrzebne do bycia stanowczą i konsekwentną,
• dowiedzą się jak budować pozytywne nawyki wspierające efektywność pracy,
• uświadomią sobie rolę budowania własnej marki w świecie biznesu oraz znaczenie i wpływ profesjonalnego wizerunku w pracy asystentki,
• nauczą się dobierać fasony i kolory ubioru do typu sylwetki i typu urody,
• zdobędą wiedzę o zasadach odpowiedniego ubioru biznesowego,
• nauczą się techniki wykonywania profesjonalnego makijażu do pracy,
• nabędą praktyczną umiejętność indywidualnego wykonania makijażu.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest skoncentrowane na przekazaniu i przećwiczeniu konkretnych narzędzi wspierających organizację czasu pracy, skutecznej komunikacji, asertywnego wyrażania potrzeb i radzenia sobie w trudnych zawodowych sytuacjach. Warsztaty mają interaktywny charakter. To przede wszystkim ćwiczenia praktyczne, sesje plakatowe, dyskusje, studia przypadków, analiza sytuacji zaczerpniętych z doświadczeń uczestników. W trakcie modułu wizerunkowego zostaną wykorzystane ramy kolorystyczne oraz zestawy kosmetyków do makijażu (kosmetyki własne, przynoszą Uczestniczki).
Magdalena Górecka – Certyfikowana Trenerka Biznesu i Menedżerka ds. Szkoleń w ADN Akademia. Certyfikowana trenerka biznesu, specjalistka w zakresie kompetencji miękkich i sprzedażowych, praktyk biznesu z 28-letnim doświadczeniem. Ukończyła certyfikowane programy i szkolenia biznesowe, między innymi: Profesjonalny Trener- Szkoła Nowych Możliwości, Master Business Training, Customer Centric Selling, Akademia Lidera, kurs Myślenie wizualne w pracy trenera, Kurs kreatywnego pisania, Intensywna Szkoła Makijażu, Kurs Zostań Osobistą Stylistką – poziom zaawansowany. Uczestniczy w prestiżowym Self Coaching Program, pierwszym w Polsce programie do coachingu i zarządzania talentami. Obecnie w trakcie certyfikacji coachingowej w obszarze transformacji kariery zawodowej w licencjonowanej metodzie CSR® (Career Step Revolution) w Talent Development Institute. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w największym koncernie multienergetycznym w Polsce w różnych obszarach firmy, m.in. w szeroko pojętej sprzedaży jako Doradca Klientów Biznesowych, Kierownik BOK oraz jako Trener Wewnętrzny w Departamencie Klientów Biznesowych. Obecnie w ADN Akademia pełni rolę Trenerki Biznesu i Menedżerki ds. Szkoleń. Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji miękkich, oferując szkolenia z obszarów efektywności osobistej i zawodowej, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem i budowanie odporności psychicznej, budowanie samoświadomości i pewności siebie, komunikacji i asertywności, profesjonalnej obsługi klienta, budowanie relacji biznesowych zgodnie z zasadami etyki w biznesie. Wspiera liderów w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarządczych, takich jak budowanie autorytetu, skuteczna motywacja, odkrywanie potencjału pracowników, delegowanie zadań, konstruktywna informacja zwrotna, rozmowy oceniające, efektywna komunikacja, w tym w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Tworzy i realizuje autorskie programy szkoleniowe oraz kompleksowe materiały edukacyjne. Szkolenia buduje na sprawdzonych metodach, skutecznych narzędziach, atrakcyjnych grach szkoleniowych, autorskich studiach przypadków odnoszonych się do realnych sytuacji biznesowych. W pracy trenerskiej ceni dobre przygotowanie oraz indywidualne podejście do uczestników, poprzedzone analizą ich potrzeb. Łączy w swojej pracy szeroką wiedzę merytoryczną, bogate doświadczenie oraz pasję, która przekłada się na jakość i skuteczność prowadzonych działań. Jej misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów oraz inspirowanie do rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego.
DZIEŃ I
Rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych asystentki
1. Zorganizuj Się Skutecznie – Zrobione Jest Lepsze Od Doskonałego. Profesjonalne Planowanie Zadań:
• A,B czy C? Co jest ważne, a co ważniejsze w określaniu priorytetów i tworzeniu harmonogramu pracy.
• Metodologia GTD, zasady planowania.
• Skuteczne metody zarządzania sobą w czasie -zacznij od 2 minut, wykorzystaj Pomodoro, rób check-listy i nie ulegaj prokrastynacji.
• Czy to dobrze, że jestem taka perfekcyjna? Wpływ perfekcjonizmu na efektywność.
• Czym się różni efekt piły od ostrzenia piły i co ma do tego krzywa wydajności.
• Jak sobie radzić z Parkinsonem, czyli jaki masz wpływ na swoją efektywność.
2. Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Biznesie:
• Sekrety dobrej komunikacji w biznesie.
• Słuchaj mnie aktywnie, czyli zestaw narzędzi do skutecznej komunikacji.
• Budowanie pozytywnych relacji z przełożonym, kolegami i współpracownikami.
3. Savoir-Vivre w Komunikacji Telefonicznej i Mailowej:
• 10 przykazań vs 10 grzechów głównych rozmowy telefonicznej.
• Telefoniczny savoir-vivre, czyli etykieta odbierania telefonu (Co, gdy nie możesz odebrać telefonu? Dzwonić do skutku czy nagrać się na pocztę? A może sms? Kto kończy rozmowę? Kiedy naruszasz etykietę telefoniczną i innych zasady).
• WielBŁĄD, czyli mailowy savoir – vivre.
• Zasady prostego języka.
4. Nawyki wspierające pracę i efektywność asystentki:
• Zasady budowania nawyków.
• Nawyki budujące i wspierające efektywność.
• 6 strategii budowania nawyków.
• Poranna i wieczorna rutyna – co mi to daje i jak wpływa na efektywność?
• Gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chce, czyli jak zmotywować się do działania?
DZIEŃ II
Budowanie profesjonalnego wizerunku asystentki
1. Asertywność w pracy asystenckiej. Każde „nie” dla kogoś lub czegoś oznacza „tak” dla kogoś lub czegoś innego:
• Rola asertywności w efektywnej komunikacji. Analiza postaw i strategii zachowań.
• Emocje w asertywności – dlaczego są ważne?
• JA? Tak, ja, czyli czym się różni komunikat JA od komunikatu TY i jak działa w asertywności?
• Asertywne wyrażania swoich poglądów i potrzeb.
• Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i konfliktami – wykorzystanie zaawansowanego „wzoru” na asertywność.
• Asertywna odmowa i krytyka – dawanie i przyjmowanie.
• Asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał i komplementów.
• Asertywne rozmowy z szefem.
2. Budowanie Marki Osobistej Asystentki:
• Co się składa na profesjonalny wizerunek asystentki?
• Dlaczego budowanie marki osobistej jest ważne w pracy asystentki?
• Jak odnaleźć unikalne elementy marki w sobie?
• Zachowania wpływające na pozytywne/negatywne postrzeganie.
3. „Jak Ubrać Się Do Pracy”, czyli Profesjonalny Wizerunek Asystentki:
• Dress code – ubiór biznesowy, jako element budowania profesjonalnego wizerunku
• Jak dobrać fason ubioru do sylwetki – analiza typów sylwetek i dobór fasonów strojów.
• Analiza kolorystyczna i dobór kolorów do typu urody.
4. Mini warsztat makijażowy
• Makeup no makeup – najczęściej wykonywany makijaż na świecie.
• Instrukcja jak sprawnie wykonać profesjonalny makijaż do pracy, triki makijażowe.
• Praktyka – indywidualne wykonanie makijażu przez Uczestniczki.
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.
Koszt uczestnictwa: jednej osoby: 3390 + 23% VAT
• dopłata do pokoju 1 osobowego: 400 zł + 23% VAT
Uwaga: Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wyjazdowym po uprzednim, pisemnym zgłoszeniu, wiąże się z poniesieniem 50% kosztu całego szkolenia. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 15 dni osoba zgłoszona ponosi 100% kosztów.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje:
• zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych
• pełne wyżywienie
• przerwy kawowe w trakcie zajęć szkoleniowych
• dostęp do strefy saun, basenu oraz siłowni
• uroczysta kolacja w restauracji
• materiały szkoleniowe
• certyfikat ukończenia szkolenia
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Zajęcia odbędą się w godzinach:
9:00-17:00
Miejsce zajęć:
Hotel Haffner*****
ul. J. J. Haffnera 59, 81-715 Sopot
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl
Monika Sokołowska
22 162 78 24
monika.sokolowska@adnakademia.pl