Szkolenie online
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w administracji publicznej
Kategoria: Online Pozostałe, Online Rachunkowość Budżetowa, Szkolenia online budżetowe
Celem szkolenia jest przedstawienie, jak sztuczna inteligencja i narzędzia takie jak ChatGPT-4 mogą wspierać pracowników administracyjnych i biurowych oraz działów księgowości szczególnie w kontekście generowania dokumentacji, automatyzacji odpowiadania na zapytania, przygotowania analiz i tworzenia prezentacji. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat wykorzystania nowych technologii do efektywnej pracy, zwiększania efektywności organizacyjnej oraz poprawy jakości obsługi wniosków i zapytań.
Szkolenie skierowane jest do: pracowników administracyjnych i biurowych, pracowników działów księgowych, osób odpowiedzialnych za obsługę korespondencji, dokumentacji i raportowania.
Ekonomista, certyfikowany księgowy mający wieloletnie doświadczenie w obszarze finansów publicznych, praktyk specjalizujący się w zagadnieniach rachunkowości budżetowej.
1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji w księgowości:
a) wprowadzenie do AI i ChatGPT,
b) omówienie potencjału AI w automatyzacji procesów administracyjnych,
c) przegląd narzędzi AI,
d) podstawy korzystania z ChatGPT dla automatyzacji zadań pracowników biurowych i administracyjnych.
2. Wyzwania związane z ChatGPT:
a) poufność i bezpieczeństwo danych,
b) zasady redagowania komend,
c) procedura korzystania z ChatGPT.
3. Prawa autorskie do generowanych tekstów grafik:
a) definicja utworu,
b) utrwalanie utworu,
c) kod programu komputerowego,
d) licencjonowanie praw autorskich,
e) możliwe pola eksploatacji materiałów wygenerowanych przez AI.
4. Weryfikacja tekstu pod kątem plagiatu i tekstu wytworzonego przez AI.
5. Wykorzystanie Chat GPT w pracy biurowej:
a) tworzenie formuł Excel,
b) przygotowanie automatycznych raportów Excel
c) przygotowanie prezentacji PowerPoint
d) przygotowywanie tekstów,
e) tworzenie postów na Social media.
6. Interpretacja przepisów prawnych przez sztuczną inteligencję.
7. Zastosowanie ChatGPT w komunikacji i dokumentacji wewnętrznej.
8. Inne narzędzia do pracy biurowej wykorzystujące AI:
a) przeszukiwanie sieci,
b) generowanie obrazów.
9. Metoda PARA w pracy administracyjno-biurowej:
a) projekty,
b) obszary,
c) zasoby,
d) archiwa.
10. Studia przypadków użycia AI w pracy administracyjno-biurowej:
a) streszczanie dokumentów,
b) uzupełnianie dokumentów,
c) wykorzystanie AI przy rekrutacji,
d) interpretacja przepisów,
e) praca z tabelami Excel,
f) tworzenie postów w Social mediach,
g) tworzenie filmów.
11. Sesja pytań i odpowiedzi.
Cena: 490 zł + 23% VAT*
* do ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Szkolenie organizowane przez ADN Akademia Biznesu.
Harmonogram szkolenia
Godziny zajęć: 10:00-15:00
9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00 – 15:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwyMasz pytania? Chętnie odpowiemy.
Anna Pyrzanowska
22 208 28 38
anna.pyrzanowska@adn.pl