Szkolenie online
Budowanie marki własnej oraz prowadzenie kont pracodawcy w social media – LinkedIn, Instagram, Tik Tok
Kategoria: Online Menedżerskie, Szkolenia online biznesowe
Każdy z nas posiada pewien wizerunek niezależnie czy tego chcemy czy nie. Ważne jest, czy robimy to świadomie i dzięki niemu osiągamy swoje cele. To samo dotyczy pracowników Twojej firmy – każda osoba pracująca w organizacji, ma wpływ na to, jak firma jest odbierana na zewnątrz i czy przyciąga pożądanych kandydatów. Dlatego tak kluczowe jest, aby wspierać ambasadorów firmy w budowaniu ich personal brandingu.
Zdobycie praktycznej wiedzy na temat strategicznego budowania marki oraz umiejętności wdrożenia jej w świat biznesowy i mediów społecznościowych takich jak LinkedIn, Instagram i TikTok. Uczestnicy będą pracować nad swoimi przekonaniami, aby wypracować pewność siebie. Otrzymają praktyczne narzędzia, które usprawnią ich pracę nad budowaniem marki pod kątem realizacji swoich celów, rozwoju osobistego lub wzrostu biznesu.
Po szkoleniu Uczestnik:
• przepracuje przekonania, które utrudniają świadome budowanie swojej marki,
• dowie się, jak tworzyć treści dostosowane do grupy odbiorców,
• zrozumie algorytmy LinkedIn, Instagram i TikTok, które wpływają na zasięgi treści,
• przygotuje plan działania, aby w zaawansowany sposób korzystać z narzędzi LinkedIn, Instagram i TikTok,
• zrozumie, jak budowanie własnego wizerunku pozytywnie wpływa na wizerunek firmy i jak być jej ambasadorem
• otrzyma gotowe narzędzia do przygotowania programu ambasadorskiego opartego na komunikacji na LinkedIn, Instagram i TikTok,
• zrozumie różnice między kontami prywatnymi a firmowymi na LinkedIn, Instagramie i TikToku,
• zobaczy, kim warto się inspirować oraz jakich błędów unikać.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i obejmuje mini wykłady, ćwiczenia indywidualne i grupowe w małych grupach pod okiem trenera, dyskusjach, studiach przypadków z życia zawodowego Uczestników.
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej, z wykorzystaniem podstawowych metod interaktywnych. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną m.in.: zadania i ćwiczenia indywidualne i grupowe, wykorzystanie narzędzi design thinking, omówienie i analiza przykładów rynkowych, dyskusje grupowe, samodzielne opracowywanie rozwiązań.
Renata Szatecka – ekpsert, trener i coach. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w dziale HR jako HR Project Manager w zespołach do spraw Kultury i Rozwoju. W tym czasie była odpowiedzialna za wdrażanie projektów strategicznych z obszaru employer branding, diversity, onboarding, programy ambasadroskie i programy alumni. W tej chwili szkoli w temacie przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu metodą job craftingu, a także pracuje z klientami w temacie mocnych stron i ich dopasowania do wykonywanych zadań wykorzystując Gallupa. Prowadzi sesje coachingowe z klientami indywidualnymi w temacie wypalenia zawodowego, przebranżowienia, pracy na mocnych stronach, komunikacji, zarządzania czasem, a także budowania swojej pozycji w organizacji i awansowaniu. Jest akredytowanym coachem EMCC oraz moderatorem Design Thinking. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie projektami oraz Akademii Koźmińskiego – Coaching Profesjonalny. Prywatnie interesuje się Ustawieniami Systemowymi, pracą z Kundalini, uwalnianiem emocji metodą Hawkinsa, psychobiologią. Wychodzi z założenia, że w narzędziach i metodach warto szukać punktów wspólnych, a nie różnic i wykluczeń.
1. Czym jest marka osobista?:
• definicja i znaczenie personal brandingu.
• rola marki osobistej w karierze zawodowej.
2. Trendy rynkowe związane z personal brandingiem oraz LinkedIn, Instagram i TikTok:
• aktualne trendy i statystyki,
• przykłady sukcesów z rynku polskiego i zagranicznego.
3. Przekonania dotyczące budowania personal brandingu:
• analiza i praca nad przekonaniami Uczestników,
• ćwiczenia praktyczne.
4. Ustalenie swojego celu oraz grupy docelowej:
• określenie celów personal branding,
• identyfikacja i analiza grupy docelowej.
5. Jak wykorzystać LinkedIn, Instagram i TikTok do budowania marki osobistej?:
• strategie budowania marki na różnych platformach,
• różnice w podejściu i stylu komunikacji,
• case study.
6. Profil na LinkedIn, Instagramie i TikToku – o czym pamiętać i jakich błędów nie popełniać?:
• kluczowe elementy profile,
• najczęstsze błędy i jak ich unikać,
• przykłady rynkowe.
7. Skuteczne budowanie sieci kontaktów:
• techniki nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
• wykorzystanie sieci kontaktów do budowania marki dzięki LinkedIin,
• techniki i narzędzia do angażowania odbiorców.
8. Jak pisać, aby ludzie czytali moje posty?:
• zasady tworzenia angażujących treści,
• techniki pisania atrakcyjnych postów.
9. Algorytmy LinkedIn, Instagramu i TikToka – jak często pisać, kiedy, na co zwracać szczególną uwagę?:
• analiza algorytmów,
• najlepsze praktyki publikowania treści.
10. Jak prowadząc własne konto, wzmocnić pozycję rynkową firmy?:
• związek między personal brandingiem a wizerunkiem firmy,
• praktyczne przykłady i case studies.
11. Dlaczego warto wdrażać Employee Advocacy w swojej organizacji?:
• korzyści z programów ambasadorskich,
• przykłady wdrożeń i ich efekty.
12. Różnice między Company Page, a Twoim prywatnym kontem na LinkedIn, Instagramie i TikToku:
• funkcje i zalety kont firmowych i prywatnych,
• strategie zarządzania kontami.
13. Jak skutecznie prowadzić Company Page na LinkedIn oraz konta firmowe na Instagramie i TikToku?:
• kluczowe elementy i strategie,
• przykłady skutecznych działań.
14. Najciekawsze praktyki prowadzenia Company Page z rynku:
• przykłady i analiza skutecznych kampanii,
• case studies.
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.

Cena: 1390 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl
Monika Sokołowska
22 162 78 24
monika.sokolowska@adnakademia.pl