Szkolenie online
Microsoft Excel poziom średniozaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Cena: 1090 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Poziom szkolenia:
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1090 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel oraz zapozna uczestników z ich praktycznym zastosowaniem. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność edycji i formatowania danych, zapoznają się z możliwościami wykorzystywania odwołań oraz funkcji. Dzięki ćwiczeniom przygotowanym przez trenera każdy uczestnik będzie umiał sortować i filtrować dane, oraz nauczy się automatyzować pracę w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
• Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym.
• Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze
• Wykonywać operacje na komórkach
• Sprawnie korzystać z funkcji
• Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb

Metody szkolenia

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia.

Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.

Program szkolenia

1. Przegląd możliwości aplikacji, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel.
• Interfejs programu MS Excel
• Dostosowywanie wyglądu programu do własnych potrzeb
• Korzystanie z widoków
• Wprowadzanie i edycja danych
• Zasady prawidłowego przechowywania danych
• ustawienia strony

2. Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy – operacje na komórkach i zakresach danych.
• Wstawianie, usuwanie oraz kopiowanie arkuszy
• Wstawianie, usuwanie wierszy oraz kolumn
• Ukrywanie danych
• Wbudowane style tabel
• Autoformatowanie dat, liczb
• Formatowanie liczb, poprawa czytelności wprowadzonych danych
• Malarz formatów
• Narzędzie wypełnianie błyskawiczne
• Komentarze

3. Budowanie i modyfikowanie bazy danych, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
• Pojęcie bazy danych w programie Excel
• Wyszukiwanie informacji (polecenia Znajdź oraz Zamień)
• Sortowanie
• Sortowanie według kolejności listy niestandardowej, według kolorów
• Autofiltr
• Serie danych
• Rozpoznawanie typów danych
• Tekst jako kolumny
– Tekst o stałej szerokości/rozdzielany
– Naprawa niepoprawnie wpisanych dat
• Narzędzie Usuń duplikaty

4. Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych.
• Typy adresowania komórek
• Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, wyszukaj itp.).
• Narzędzie szybka analiza
• Kopiowanie i przenoszenie formuł
• Konstruktor funkcji
• Operatory matematyczne
• Funkcje:
• Daty i czasu (m.in. DZIŚ, TERAZ)
• Matematyczne (m.in. ZAOKR, SUMA.JEŻELI)
• Logiczne (m.in. JEŻELI)
• Statystyczne (m.in. LICZ.JEŻELI)

5. Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań i organizacja pracy z programem Excel: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów, scalanie danych z wielu arkuszy.
• Sposoby unikania błędów
• Poprawność danych
– Sprawdzanie poprawności
– Rozwijane listy
– Komunikat o błędzie
• Ochrona arkusza
• Ochrona skoroszytu
• Wstawianie i modyfikacja komentarzy
• Tworzenie formuł sprawdzających
• Zezwalanie/kontrola dostępu do zakresów danych

Informacje organizacyjne

Cena: 1090 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu i oprogramowaniem MS Excel.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

Dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF 08:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 09:00 – 15:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Justyna Świdnicka
22 208 28 47
justyna.swidnicka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
09-12-202410-12-2024Online

Zaufali nam: