Skuteczna sprzedaż w dziale rezerwacji i recepcji
Kategoria: HoReCa, Szkolenia branżowe
Patrycja Brychcy – ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa z 20 letnim doświadczeniem. Skutecznie przeszkoliła ponad 300 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększając sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience, o czym opowiada jako ekspert m.in. w podcaście z Marcinem Osmanem, cyklu filmów z Jolą Kleser “Śniadanie idealne” oraz regularnie prowadzonymi live m.in z Lastowiczami. Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych w tym najważniejszym wydarzeniu Hotel Marketing Conference oraz Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF czy też konferencji „Kobieta z Ikrą”. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych. Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Na co dzień prowadzi edukacyjne konta w social mediach, dzieląc się ekspercką wiedzą związaną z branżą HoReCa. Zaangażowanie to drugie imię Patrycji.
Co zyskują hotelarze współpracując z Patrycją Brychcy?
• WIEDZĘ – jak zarabiać więcej w HoReCa,
• POMYSŁY – na działania marketingowe i sprzedażowe,
• TECHNIKI OBŁUGI GOŚCIA – które usprawniają proces finalizacji sprzedaży,
• SKUTECZNE ROZWIĄZANIA – na zwiększenie przychodów,
• CASE STUDIES – ze sprzedaży i marketingu, które można przenieść do swojego obiektu.
Pracownicy działów rezerwacji i recepcji.
Sprzedaż pobytów dla Gości indywidualnych (B2C) np. rodziny z dziećmi, pary, seniorzy.
DZIEŃ I
1. Guest Experience – sprzedaż przez doświadczenia:
• Jak sprzedawać dziś przez budowanie doświadczeń Gościa?
• Otwarcie sprzedaży otwarciem szans na skuteczną finalizację
• Sprzedaż u Twojej konkurencji – analiza i praktyczne case studies
2. Modelowy proces sprzedaży:
• Modelowy proces sprzedaży w 5 prostych krokach
• Jak skutecznie finalizować sprzedaż – emocjami i storytelling?
• Czym jest dziś sprzedaż reaktywna z inicjatywą?
3. Komunikacja sprzedażowa B2C:
• Przez telefon
• Przez maila
• W relacji bezpośredniej
DZIEŃ II
4. UP-SELLING i CROSS-SELLING narzędziem negocjacji:
• Dlaczego dosprzedaż decyduje dziś o sukcesie w sprzedaży?
• Up selling i cross selling metodą na budowanie guest experience
• Training on the job – warsztaty praktyczne z dosprzedaży
5. Jak negocjować skutecznie?
• Negocjacje strategicznym elementem sprzedaży.
• Techniki negocjacji i modelowanie zachowań.
• Sprzedaż przez style osobowości
6. Po co nam sprzedaż aktywna?
• Czym jest sprzedaż aktywna?
• Jak budować aktywnie lojalność Gości B2C?
• Akcje specjalne w sprzedaży aktywnej
Cena: 2490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 9:00 – 16:00
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl