Skuteczna sprzedaż w dziale B2B i MICE
Kategoria: HoReCa, Szkolenia branżowe
Patrycja Brychcy – ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa z 20 letnim doświadczeniem. Skutecznie przeszkoliła ponad 300 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększając sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience, o czym opowiada jako ekspert m.in. w podcaście z Marcinem Osmanem, cyklu filmów z Jolą Kleser “Śniadanie idealne” oraz regularnie prowadzonymi live m.in z Lastowiczami. Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych w tym najważniejszym wydarzeniu Hotel Marketing Conference oraz Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF czy też konferencji „Kobieta z Ikrą”. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych. Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Na co dzień prowadzi edukacyjne konta w social mediach, dzieląc się ekspercką wiedzą związaną z branżą HoReCa. Zaangażowanie to drugie imię Patrycji.
Co zyskują hotelarze współpracując z Patrycją Brychcy?
• WIEDZĘ – jak zarabiać więcej w HoReCa,
• POMYSŁY – na działania marketingowe i sprzedażowe,
• TECHNIKI OBŁUGI GOŚCIA – które usprawniają proces finalizacji sprzedaży,
• SKUTECZNE ROZWIĄZANIA – na zwiększenie przychodów,
• CASE STUDIES – ze sprzedaży i marketingu, które można przenieść do swojego obiektu.
Pracownicy, którzy w hotelach sprzedają konferencje, szkolenia, eventy biznesowe, integracje, jubileusze, czasem może to być dział B2B i dział MICE, czasem kierownik recepcji, czasem manager hotelu lub specjalista ds. sprzedaży, wszystko zależy od hotelu i jego struktury
DZIEŃ I
1. Od czego zacząć w sprzedaży do Gościa B2B?
• Jakie są trendy w sprzedaży grupowej dla biznesu?
• Kim jest nasz Klient biznesowy?
• Czym się wyróżnić w sprzedaży do B2B
2. Co sprzedawać do Gościa B2B?
• Jak przygotować ofertę do B2B offline? – analiza ofert obiektu,
• Jak przygotować ofertę do B2B online? – strona internetowa dla B2B,
• Oferty dla B2B u konkurencji i dobre praktyki – analiza offline i online
3. Jak realizować sprzedaż do Gościa B2B?
• Sprzedaż reaktywna – jak odpowiadać na zapytania B2B?
• Sprzedaż aktywna – jak inicjować zapytania od B2B?
• Sprzedaż uzupełniająca – jak dosprzedawać więcej Klientowi B2B
DZIEŃ II
4. Gdzie szukać gościa B2B online I offline?
• OFFLINE: cold callingi, direct i sms marketing, networking,
• ONLINE: kampanie reklamowe, portale konferencyjne, social media
• Jak zaplanować działania marketingowe dla B2B na rok 2024
5. Jak wykorzystać Linkedin w sprzedaży B2B?
• Czym jest LinkedIn i jaki ma potencjał w sprzedaży do B2B?
• Profil na LinkedIn – najważniejsze zasady
• Social selling na LinkedIn – co to jest i jak działa?
6. Jak rozmawiać z Gościem B2B?
• Traning on the job – cold callingi do Klientów B2B
• Analiza przeprowadzonych rozmów
• Zebranie wskazówek i rekomendacji potreningowych
Cena: 2490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 9:00 – 16:00
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl