PROCESS COMMUNICATION MODEL® – poznaj system komunikacji, który uratował misje NASA
Kategoria: Efektywność osobista, HR/Kadry/Płace, Menedżerskie, Szkolenia biznesowe, Zarządzanie projektami
PROCESS COMMUNICATION MODEL® to psychometryczne narzędzie do skutecznej komunikacji, motywacji, prawidłowego dobierania zespołów i uzyskania możliwie największej efektywności. Służy zarówno do poznania samego siebie jak i współpracowników, po to aby skrócić proces rozpoznawania swoich zachowań i emocji oraz pomóc w skutecznym wykorzystaniu potencjału każdej osobowości.
Zostało opracowane przez zespół psychologów i psychoterapeutów pod przewodnictwem amerykańskiego psychologa dr Taibi Koehlera na zamówienie NASA.
Zamówienie to zostało podyktowane problemami w komunikacji astronautów udających się na misje kosmiczne oraz ich zachowaniem, które dość często doprowadzało do kryzysów na pokładzie statków kosmicznych, nieporozumień, kłótni i konfliktów.
W wyniku wieloletnich badań zespół dr Taibi Koehlera odkrył, że ludzkość widzi świat na 6 różnych sposobów (perpcepcji), a ich indywidualny układ tworzy unikatową osobowość.
Układ ten, a przede wszystkim bazowa percepcja wpływa na nasze zachowania, motywacje, preferencje środowiskowe, potrzeby psychologiczne, sposób wchodzenia w stres, a także sposób w jaki się porozumiewamy oraz zapraszamy innych do nieporozumień i konfliktów. PROCESS COMMUNICATION MODEL® jest obecnie najbardziej dokładnym i najlepiej przebadanym narzędziem psychometrycznym, co oznacza wysoki stopień wiarygodności. NASA kieruje się nim przy wyborze załóg do kolejnych lotów ponieważ nie może sobie pozwolić na straty, które wynikały z nieporozumień przy wysokim stopniu stresu.
LIDERZY, którzy kierują:
• firmą
• zespołami
• projektami
DZIAŁY HR, które prowadzą rekrutacje pracowników.
KAŻDY, kto zarządza ludźmi, biznesem i chce lepiej rozumieć siebie i osoby, z którymi na co dzień się komunikuje oraz buduje relacje zawodowe i osobiste.
Przebieg pracy z PROCESS COMMUNICATION MODEL® wygląda następująco:
Etap I
BADANIE PSYCHOMETRYCZNE – wypełnienie kwestionariusza opracowanego dla NASA
Termin: 6 – 20 marca 2025r.
Format: online (link otrzymasz po rejestracji i opłaceniu faktury za szkolenie)
Etap II
Szkolenie PROCESS COMMUNICATION MODEL® – Komunikacja, motywacja, potrzeby psychologiczne, preferencje środowiskowe
Termin: 27 – 28 marca 2025r.
Czas trwania: 9:00 – 16:00
Format: stacjonarnie
Etap III
Szkolenie KOMUNIKACJA I MOTYWACJA W STRESIE (w celu przypomnienia i utrwalenia wykorzystania metody PCM®)
Termin: 24 kwietnia 2025 r.
Czas trwania: 9:00 – 16:00
Format: online
Joanna Delbar – Certyfikowany trener Process Communication Model (PCM)®. Trener zarządzania stresem i komunikacji w stresie. Trener zarządzania efektywnością i energią własną. Przez większość życia była specjalistą public relations. Po osobistym doświadczeniu epizodu bezsenności na skutek stresu zajęła się wsparciem liderów w budowaniu odporności psychicznej oraz zarządzaniu kompetencjami miękkimi. Uczy jak mądrze stawiać granice i jak dbać o własne zdrowie psychiczne w dynamicznie zmieniających się okolicznościach. Ma na koncie setki szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych w obszarze tzw. zarządzania miękkiego zarówno sobą jak i zespołami.
– Wsparcie w skutecznym zarządzaniu zespołem.
– Głębsze poznanie i zrozumienie swoich zachowań i wynikających z nich konsekwencji zawodowych.
– Skuteczna komunikacja w zespole:
- zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów
- budowanie skutecznych zespołów na etapie rekrutacji oraz wprowadzanie zmian w zespołach w celu osiągnięcia lepszej efektywności
- motywacja pracowników zgodna z potrzebami psychologicznymi danej percepcji
- budowanie autorytetu lidera w obszarze kompetencji miękkich
- zarządzanie konfliktem
- skuteczny feedback
- polepszenie komunikacji we wszystkich obszarach życia
Czym jako lider kierujesz się przy wyborze pracowników?
Jakie kryteria wyboru kandydata jako HR menedżer bierzesz w procesie rekrutacji?
Jaki jest Twój styl komunikacji w pracy i prywatnie?
Jeśli jesteś gotowy/a, żeby poznać metody jak:
• nawiązywać połączenia w komunikacji
• motywować
• rozwiązywać konflikty
• zarządzać zespołami
• zarządzać stresem
Cena: 2995 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• koszt badania kwestionariuszowego – 650 zł
• indywidualny raport dla każdego uczestnika
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat udziału
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Format: 2 dni stacjonarnie + dodatkowy 3 dzień online (w celu przypomnienia i utrwalenia wykorzystania metody PCM®)
Liczba uczestników: max. 20 osób*
* Dla zainteresowanych firm w przypadku większej grupy (max. do 30 osób) możliwe ustalenie terminów na szkolenie zamknięte.
Miejsce i godziny zajęć
Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa, ul. Grzybowska 56
Czas trwania: 9:00 – 16:00*
* Każdego szkoleniowego dnia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz 60 minutowa przerwa na lunch.
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Edyta Olbratowska
+48 517 262 898
edyta.olbratowska@adnakademia.pl