Patrycja Brychcy – ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa z 20 letnim doświadczeniem. Skutecznie przeszkoliła ponad 300 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększając sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience, o czym opowiada jako ekspert m.in. w podcaście z Marcinem Osmanem, cyklu filmów z Jolą Kleser “Śniadanie idealne” oraz regularnie prowadzonymi live m.in z Lastowiczami. Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych w tym najważniejszym wydarzeniu Hotel Marketing Conference oraz Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF czy też konferencji „Kobieta z Ikrą”. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych. Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Na co dzień prowadzi edukacyjne konta w social mediach, dzieląc się ekspercką wiedzą związaną z branżą HoReCa. Zaangażowanie to drugie imię Patrycji.
Co zyskują hotelarze współpracując z Patrycją Brychcy?
• WIEDZĘ – jak zarabiać więcej w HoReCa,
• POMYSŁY – na działania marketingowe i sprzedażowe,
• TECHNIKI OBŁUGI GOŚCIA – które usprawniają proces finalizacji sprzedaży,
• SKUTECZNE ROZWIĄZANIA – na zwiększenie przychodów,
• CASE STUDIES – ze sprzedaży i marketingu, które można przenieść do swojego obiektu.
Działy marketingu, managerowie obiektów, managerowie sprzedaży, dyrektorzy marketingu, top management, właściciele obiektów.
Całościowe działania marketingowe jakie mają napędzić sprzedaż każdego typu usług obiektu.
DZIEŃ I
1. Trendy w marketingu branży HoReCa 2024:
• Gdzie robić dziś marketing w branży HoReCa?
• Jak zróżnicować działania marketingowe do Gości B2B i B2C?
• Czym się inspirować? Praktyczne case studies
2. Marketing B2B i B2C online:
• Jak prowadzić dziś efektywną sprzedaż online?
• W jaki sposób wizerunek i branding obiektu przekłada się na realne przychody?
• Po co i gdzie być widocznym w sieci?
3. Marketing B2B i B2C Offline:
• Networking i budowanie relacji sposobem na sukces
• Callingi po co to robić i jakie daje to efekty?
• Rola recepcji w marketingu i sprzedaży.
DZIEŃ II
4. Bierz z AI ile się da!
• Jak dziś wykorzystać sztuczną inteligencje w marketingu HoReCa.
• AI – trendy dla branży
• Praktyczne case studies zastosowania AI w hotelarstwie i gastronomii
5. Social media pod lupą:
• Komunikacja w SoMe – trendy 2024 pod B2B i B2C
• Strategia komunikacji w SoMe na przykładzie Instagrama – B2C
• Strategia komunikacji w SoMe na przykładzie LinkedIn – B2B
6. Audyt marketingowy obiektu:
• Skrócony audyt marketingowy wybranego obiektu hotelowego
• Potencjał i niewykorzystane szanse – jak je znaleźć w marketingu
• Rekomendacje rozwojowe w zakresie nowoczesnego marketingu
Cena: 2490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 9:00 – 16:00
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl