PROMOCJA

KONFERENCJA
Motywacja i efektywność w biznesie – II edycja

Cena: 1690 zł + 23% VAT* PROMOCJA

Kategoria: , , , ,

Czas trwania: 1 dzień
Cena: 1690 zł + 23% VAT* PROMOCJA
Szczegółowy plan

Szukasz pomysłu na to, jak motywować swój zespół?
Chcesz sprawdzić jakie metody, rozwiązania i pomysły mają dziś rację bytu?
Chciał(a)byś stworzyć zaangażowany i ambitny zespół?
Borykasz się z problemami wynikającymi z różnić pokoleniowych?
Nie wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał różnorodności jaki drzemie w Twoim zespole?

Zapraszamy na II edycję konferencji „Motywacja i efektywność w biznesie”,
na której poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu kompetencjami miękkimi i dowiesz się jak stosować w organizacjach współczesne osiągnięcia psychologii biznesu.


„Najtrudniejsze jest zdecydowanie się na działanie.
Reszta to już tylko kwestia wytrwałości. Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów. ”

Richard Branson

Dlaczego warto i czego się dowiesz na naszej konferencji:

jak wykorzystywać pasje pracowników do budowania strategii firmy

jak tworzyć świadome, samozarządzające zespoły

jak motywować z uwzględnieniem różnych potrzeb psychologicznych

jak w praktyce stosować servant leadership

jak integrować wprowadzając niekonwencjonalne szkolenia

jak budować świadomą współzależność i współodpowiedzialność w organizacjach

  jak wykorzystywać różnorodność pokoleniową na korzyść firmy 

Kto najwięcej skorzysta z udziału w naszym wydarzeniu?

HR Menedżerowie i HR Business Partnerzy, którzy chcą wspierać pozytywne zmiany w obszarze kultury organizacji
Menedżerowie, na co dzień zarządzający zespołami, w tym: rozproszonymi, pracującymi w systemie hybrydowym, zróżnicowanymi

Właściciele firm i zarządzający, którym zależy na budowaniu zespołów zmotywowanych i produktywnych
Każdy, kto jest zainteresowany poszerzaniem swojej wiedzy o obszarze motywacji, zaangażowania i zarządzania różnorodnością

Kinga Baranowska – Polska Himalaistka.
Zdobywczyni dziewięciu ośmiotysięczników. Na trzech z nich stanęła jako pierwsza Polka (Dhaulagiri, Manaslu, Kanczendzondze). Na wszystkie ośmiotysięczniki wspięła się̨ bez używania tlenu z butli. Była członkini kadry narodowej we wspinaczce wysokogórskiej, a także wiceprezeska Klubu Wysokogórskiego Warszawa. Łączy doświadczenie wyniesione z kilkunastu wypraw na ośmiotysięczniki z pracą trenerską, prowadząc szkolenia z kompetencji miękkich i prezentacje dla firm; prowadzi zajęcia dydaktyczne i dzieli się̨ swoją wiedzą dotyczącą motywacji na studiach podyplomowych na Uniwersytecie SWPS, pracuje również jako psycholog i psychoterapeutka.


Adam Ringer – gość specjalny.
Współtwórca i prezes Green Cafe Nero w latach 2012-2023. Kierowana przez niego Green Caffe Nero posiada dziś 77 lokali w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Dziś nadal wspiera i jest starszym doradcą rady nadzorczej największej sieci kawiarni w Polsce. Jego pasja, poświęcenie i zaangażowanie w biznes są wyjątkowe, a jego przywództwo pomogło przetrwać trudne czasy, zwłaszcza w okresie pandemii. Mając prawie gotowy doktorat na temat „Solidarności”, rzucił pracę naukową na Uniwersytecie Sztokholmskim. Wrócił po 25 latach do Warszawy, aby zająć się biznesem w Polsce. Działał z sukcesem na skalę międzynarodową w wielu branżach: przemyśle paliwowym, lotnictwie wojskowym, transporcie lądowym, ochronie zdrowia. Jako pierwszy w Europie organizował na dużą skalę rekrutację, szkolenia i kontrakty dla lekarzy, kierowców, gazowników. Z czasem jego oczkiem w głowie stała się sieć kawiarni Green Caffè Nero. Pierwszy lokal otworzył z przyjaciółmi w Warszawie w 2003 roku, bo… jak dziś wspomina … nie mieli gdzie się spotkać przy dobrej kawie.


Anna Korcz – aktorka teatralna, filmowa. Absolwentak PWST w Warszawie. Otrzymała główną nagrodę na X Ogólnopolskim Przeglądzie Spektakli Dyplomowych Szkół Teatralnych za rolę Matki w „Pelikanie” Strindberga. Na ekranie zadebiutowała w 1989 r. grając w filmie „Nocny gość” St. Różewicza. Wystąpiła w takich filmach jak: „Dzieje Mistrza Twardowskiego”, „Operacja Samum”, „Chopin. Pragnienie miłości”, „Ja wam pokażę”. Stworzyła wiele ciekawych teatralnych ról: Orsetta w „Awanturze w Chioggi”, Lady Makbet w „Makbecie” Shakespeare,a, Hilda Bigley w „Biznesie”, Pani Griffin w „Dzikich żądach”, Nora Wallins w spekltaklu „Hiszpański Mucha” i wiele innych. Otrzymała nominację do głównej roli kobiecej za „Balladynę”. Przez wiele lat związana z Teatrem Telewizji. Ma własną fundację – Stop Przemocy o Godność Człowieka. Fundacja ma na celu propagowanie ART-u. Po polsku – Trening Zastępowania Agresji. Związana m.in. z Teatrem Współczesnym, Teatrem Komedia, Teatrem Syrena, Teatrem 6 piętro, Teatrem Kamienica, Teatrem na Woli. Znana z takich seriali jak: „Na wspólnej”, „Klan”, „Na dobre i na złe”, „Naznaczony”, „Ultraviolet”. Poza aktorstwem i życiem rodzinnym prowadzi także własny biznes. W podwarszawskim Pomiechówku posiada własną restaurację z cateringiem na wynos.


Joanna Gosk – Superwizor Analizy Transakcyjnej, Grupa Spotkanie.
Coach, team coach, konsultant w organizacjach, trener biznesu i jedyny w Polsce Nauczyciel i Superwizor Analizy Transakcyjnej w dziedzinie organizacji w kontrakcie z European Association for Transactional Analysis. Z wykształcenia psycholog. Wspiera liderów, managerów, dyrektorów i członków zarządów w rozwoju kompetencji managerskich, budowaniu zespołów, zarządzaniu zmianami i sytuacjami trudnymi oraz radzeniu sobie ze stresem. Pracując coachingowo wykorzystuje wiedzę z psychologii oraz zarządzania zespołami i organizacjami. Specjalizuje się w analizie transakcyjnej – koncepcji stosunków międzyludzkich, która z powodzeniem jest wykorzystywana w organizacjach na całym świecie. Koncentruje się także na warsztatowych i grupowych formach pracy, które pozwalają na testowanie i trenowanie nowych umiejętności. Posiada praktyczne doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb oraz opracowywaniu, wdrażaniu strategii zmian w organizacjach oraz interweniowaniu w sytuacjach trudnych w zespołach i moderowaniu ich pracy. Prowadziła procesy coachingowe i szkoleniowe dla takich organizacji jak: Allegro, Volkswagen Poznań sp. z o.o., Inea S.A, Solar Company S.A., Kazar, Decathlon Polska, Raben Polska, Fabryka Mebli Balma S.A., Noti, Mondelez.


Marceli Opieczyński – Head of HPC CEE Region, SPECTRUM BRANDS.
Area Manager w dywizji Home and Personal Care na region Europy Środkowo Wschodniej w Spectrum Brands. Ambasador projektu Servant Leadership. Coach o stoickim podejściu. Pasjonat tworzenia nowoczesnych oraz zwinnych organizacji przyszłości.


Wojciech Bablok – Doktorant na Uniwersytecie Łódzkim, Sustainable marketing – CIM tutor.
Posiada 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C (w tym projekty międzynarodowe) w różnych branżach (usługi profesjonalne, FMCG, sektor finansowy) w firmach międzynarodowych (Deloitte, PricewaterhouseCoopers, L’Oreal, BPH TFI – grupa GE Capital). Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Ma przekrojową wiedzę dotyczącą wpływu wymogów i szans wynikających z ESG na cały przekrój działalności organizacji. Posiada certyfikat ‘Professional Diploma in Marketing’ przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Członek Chapter Zero Poland oraz Sustainable Investment Forum Poland (POLSIF). Wykładowca „Sustainable marketing” w ramach CIM – Questus oraz marketingu na studiach magisterskich na SWPS. Jednocześnie jest doktorantem Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego. Autor książek dla dzieci.


Joanna Delbar – Trener PCM, Mindfulness – Instytut Joanny Delbar.
Certyfikowany trener Process Communication Model (PCM). Trener zarządzania stresem i komunikacji w stresie. Trener zarządzania efektywnością i energią własną. Przez większość życia była specjalistą public relations. Po osobistym doświadczeniu epizodu bezsenności na skutek stresu zajęła się wsparciem liderów w budowaniu odporności psychicznej oraz zarządzaniu kompetencjami miękkimi. Uczy jak mądrze stawiać granice i jak dbać o własne zdrowie psychiczne w dynamicznie zmieniających się okolicznościach. Ma na koncie setki szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych w obszarze tzw. zarządzania miękkiego zarówno sobą jak i zespołami.


Lucyna Ławniczak – Ambasadorka zmiany – Autonomia Consulting.
Ambasadorka zmiany wg Emerging Change, konsultant organizacyjny wg Teorii Ograniczeń i Analizy Transakcyjnej, trener m.in. Process Communication Model, MindSonar, coach ICC, psycholog, mentor Fundacji Firm Rodzinnych, właściciel Autonomia Consulting. Od ponad 25 lat inspiruje, szkoli, pomaga wykorzystywać talenty ludzi, potencjały organizacji – i wprowadza zmiany, których efektem są wyższe dochody, większa elastyczność i kultura zaangażowania – zarówno na poziomie społecznym, jak i ekonomicznym. Ponadto zajmuje się usprawnianiem kultury organizacji, tak aby sprzyjała zaangażowaniu i braniu odpowiedzialności. W tym kontekście prowadzi projekty rozwoju kompetencji przywódczych menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, usprawniania komunikacji i współpracy wewnątrz zespołów, wypracowywaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta, doskonaleniu umiejętności budowania trwałych relacji z klientem. Jej pasją jest budowanie sprawnych struktur sprzedaży wg Machiny Sprzedażowej. W celu rozwijania samoświadomości, odkrywaniu potencjału wykorzystuje nowoczesne narzędzia m.in. Process Communication Model, MindSonar, Hogan Assessment. Od 10 lat współpracuje z międzynarodową organizacją Richardson realizując globalne projekty podnoszenia efektywności sprzedaży.


Piotr Bielski – Kreator Jogi Śmiechu w Polsce /Instytut Jogi Śmiechu Alchemia Radości.
Sprowadził do Polski Jogę Śmiechu z Indii, gdzie uzyskał tytuł Certified Laughter Yoga Teacher i rozwija tę metodę od 2013 roku. W 2021 roku uzyskał od założyciela Jogi Śmiechu – doktora Madana Katarii globalny tytuł Laughter Ambassador. Jest autorem kilku książek w tym „Życie na lekko. Jak radośnie być sobą” (Sensus 2021). Przeprowadził szkolenia dla 100+ firm, m.in. dla mBANK, Facebook, ING, dla placówek edukacyjnych m.in. dla Uniwersytetu Warszawskiego i Centrum Nauki Kopernik, a obecnie również dla innowacyjnej Szkoły w Chmurze. Występuje jako ekspert telewizyjny w temacie Radości, Optymizmu, zdrowotnych i psychologicznych zaletach śmiechu. Miał przyjemność kilkakrotnie wystąpić w Pytanie na Śniadanie TVP, udzielić wywiadu w Dzień Dobry TVN. Organizuje wyprawy z jogą śmiechu w piękne zakątki Polski i do Indii. Ma prosty cel: Polska ma stać się najbardziej roześmianym państwem świata a Ziemia najbardziej roześmianą planetą w kosmosie.


Anna Gąsiorowska – Negocjator.
Trener najlepszych negocjatorów w Polsce i Europie. Posiada 30 letnie doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży. W wieku 24 lat została Dyrektorem ds. Windykacji, Kontroli Kredytowej i Prokurentem. Zarządzała należnościami 16 spółek Grupy Kronospan w Polsce, a także pracą działów Grupy w Europie Zachodniej i Wschodniej. Szkoli zespoły sprzedażowe, zakupowe, właścicieli, prezesów, księgowe i pracowników produkcji. Uczy jak rozmawiać budując relacje i przede wszystkim pokazuje, jak oddzielić emocje od problemu. Skuteczne egzekwowanie to dzisiaj cenna umiejętność, która swoje odzwierciedlenie ma w każdym sektorze firmy. Uczy, jak przeprowadzać trudne rozmowy, zarówno z klientami, jak i współpracownikami. Jest wielokrotną medalistką i Mistrzynią̨ Polski, Mistrzynią Europy i Vice Mistrzynią Świata Kettlebell sport. Od lat zajmuje się̨ również nowoczesną dietetyką, psychologią, coachingiem i treningiem mentalnym. Jej zdaniem, człowiek do szczęścia potrzebuje zarówno ciągłego rozwoju zawodowego, doskonalenia swoich kompetencji w pracy, ale także rozwoju fizycznego.


Magdalena Górecka – Trenerka Biznesu, Menedżerka Szkoleń, ADN Akademia sp. z o.o. sp.k.
Certyfikowana trenerka biznesu, trenerka kompetencji miękkich i sprzedażowych, projektantka scenariuszy szkoleń e-learningowych, praktyk biznesu z 28 doświadczeniem. Ukończyła certyfikowane szkolenia biznesowe, takie jak Master Business Training, Customer Centric Selling, Akademia Lidera oraz wiele innych programów rozwojowych. Opracowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe, tworzy materiały rozwojowe, edukacyjne i sprzedażowe. Wspiera liderów w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarządczych, takich jak budowanie autorytetu, skuteczna motywacja, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, delegowanie zadań oraz komunikacja – szczególnie w trudnych i konfliktowych sytuacjach. Uczestnikom swoich szkoleń pomaga rozwijać umiejętności interpersonalne, wspiera ich w rozwoju osobistym i inspiruje do działania. Specjalizuje się w obszarach efektywności osobistej i zawodowej, zarządzania stresem, budowania pewności siebie i asertywności, a także w komunikacji w wymagających sytuacjach i profesjonalnej obsłudze klienta. Największą satysfakcję czerpie z możliwości wspierania innych w ich drodze do rozwoju – to jej prawdziwa pasja i życiowa misja.


Katarzyna Zdanowicz – Dziennikarka, prezenterka telewizyjna – Polsat.
Pracowała w Gazecie Wyborczej. Była producentką „Wydarzeń” w Polsacie. Prowadziła programy informacyjne w Polsat News. Od 2013 była związana z TVN24. Gospodyni programu Polska i Świat. Współpracowała z „Dzień Dobry TVN”, Tvn24.pl, Tygodnikiem Polityka. Od dwóch lat znów w Polsacie. Autorka książki „Zawsze mówi, że wróci”. Związana z Interią – prowadzi podcast „Zdanowicz pomiędzy wersami”.

Program


9:00 – 9.20

Rejestracja, poranna kawa


9.20 – 9.30

Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji


9.30 – 10.00

Skąd jestem? – Anna Korcz

  • Humanistka z pasją
  • Dom fundamentem kindersztuby
  • Egzekwować z empatią


10.00 – 10.30

Ja jestem OK – Ty jesteś OK, jak utrzymać się w tej pozycji w relacjach zawodowych i prywatnych– Joanna Gosk

  • Cztery sposoby patrzenia na świat
  • Kiedy tracimy pozycję OK – OK?
  • Jak dawać feedback i komunikować swoje potrzeby i granice, szczególnie
    w sytuacjach konfliktowych?
  • Jak zadbać o siebie w relacjach?

10.30 – 11.00

Jak realną praktyką kultury Servant Leadership tworzy  świadome, odpowiedzialne i szczęśliwe organizacje przyszłości? – Marceli Opieczyński  

  • Po co światu Przywództwo Służebne?
  • Czego możemy się nauczyć od alternatywnych, naturalnych źródeł przywództwa?
  • Co gry planszowe mają wspólnego z samoorganizacją?
  • Lider jako menadżer energii
  • Dlaczego pokolenie „Z” chce pracować z Servant Leaderami?

11.00 – 11:20

Przerwa na kawę


11.20 – 11.50

Społeczny wymiar ESG: człowiek – jego potrzeby, wartości i rozwój w trendach zrównoważonego rozwoju – Wojciech Bablok

  • Istota ESG i kluczowe elementy z części S (social)
  • Regulacje i presja interesariuszy
  • Potrzeby i oczekiwania pracowników w kontekście zrównoważonego rozwoju
  • Strategia ESG – elementem motywacji, rozwoju pracowników i budowy przewagi konkurencyjnej

11.50 – 12.20


12:20 – 12.40


12:40 – 13.30

Przerwa na lunch


13.30 – 14:00

Jak metodą Jogi Śmiechu tworzyć radosne, empatyczne i zintegrowane  środowisko pracy? – Piotr Bielski

  • Co daje praktyka śmiechu pod kątem medycznym i psychologicznym?
  • Uwalnianie śmiechu a uwalnianie ekspresji emocji – inteligencja emocjonalna, bioenergetyka
  • Jak praktyka Jogi Śmiechu może pomóc w podnoszeniu morale zespołu i identyfikacji z firmą?
  • Ćwiczenia wykorzystujące śmiech (pogłębiony wydech) jako sposoby na podniesienie energii
  • Playfulness & naturalna kreatywność
  • Praktyka śmiechu a Storytelling

14:00 – 14.30

Dlaczego dyscyplina daje nam wolność? – Anna Gąsiorowska

  • Czy motywacja działa?
  • Samodyscyplina – klucz do sukcesu- jak to wypracować?
  • Odpowiedzialność zaczyna się od Ciebie
  • Nawyki i rutyny prawdziwych wymiataczy
  • Najważniejsza cecha, nad którą masz pracować
  • Twoje jedyne zadanie na drodze do sukcesu i wolności.

14.30 – 15.00


15:00 – 15.30


15:30 – 16.00

Prelekcja w przygotowaniu – Adam Ringer

Informacje organizacyjne

Cena: 1990 zł + 23% VAT – obowiązuje przy zapisie od dnia 9.11.2024 r.

Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w konferencji
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat

Miejsce konferencji:
ADN Centrum Konferencyjne
Browary Warszawskie
ul. Grzybowska 56
00-844 Warszawa

Kontakt:
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
04-12-2024Warszawa

Zaufali nam: