Efektywna Asystentka – efektywne i biznesowe wsparcie przełożonego – poziom I

Cena: 1790 zł + 23% VAT

Kategoria: ,

Dostępne terminy Drukuj szkolenie
09-12-202410-12-2024Gdańsk
11-12-202412-12-2024Warszawa
16-12-202417-12-2024Wrocław
18-12-202419-12-2024Gdańsk
23-01-202524-01-2025Wrocław
19-02-202520-02-2025Warszawa
20-02-202521-02-2025Kraków
17-03-202518-03-2025Gdańsk
20-03-202521-03-2025Poznań
22-04-202523-04-2025Warszawa
24-04-202525-04-2025Wrocław
12-05-202513-05-2025Kraków
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1790 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Zmieniający się świat biznesu stawia nowe wyzwania przed dzisiejszymi asystentkami. W związku z tym zmienia się również stopniowo charakter pracy asystentki i jej obowiązków. „Efektywna Asystentka” to kompendium praktycznych wskazówek i umiejętności, które powinna posiadać każda nowoczesna asystentka – świadoma konieczności doskonalenia swoich kompetencji zawodowych. Pierwszy dzień szkolenia „Tajemnice sukcesu najlepszych Asystentek” to zbiór najlepszych doświadczeń, przykładów i metod stosowanych w pracy najlepszych asystentek. Pozwoli on każdej Uczestniczce zbudować swój profesjonalizm i poczuć się pewniej w zakresie swojej roli i funkcjonowania w organizacji oraz w kontaktach z szefem. W trakcie drugiego dnia zajęć omówimy zasady etykiety biznesowej koniecznej w codziennej pracy asystentki jak również przyjrzymy się nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym jakie zostały stworzone w ciągu ostatnich lat.

Cel szkolenia

Rozwój kompetencji organizacyjnych i komunikacyjnych na stanowisku Asystentki w zakresie wykonywanych zadań, organizacji pracy przełożonego i funkcjonowania w organizacji.

Adresaci szkolenia

Asystentki personalne, asystentki kadry zarządzającej oraz sekretarki z doświadczeniem, których praca polega na kontaktach z kluczowymi klientami.

Metodyka szkolenia

Ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, sesje plakatowe, gry plus symulacje oraz pokaz nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Trenerzy

Dawid Borycka – trener i praktyk biznesu, założyciel firmy konsultingowej skupiającej się na optymalizacji procesów biurowych. Przez wiele lat zarządzał obszarem administracji w jednej grup kapitałowych jako członek zarządu. Zajmował stanowiska od Asystenta Zarządu, Specjalisty Administracji po Office Manager’a i Dyrektora Administracji. Podczas tego okresu pracował nad wdrażaniem zmian organizacyjnych oraz nowych aplikacji takich jak elektroniczny obieg dokumentów czy Optycznego Rozpoznawania Znaków. Ponadto, był odpowiedzialny za organizację eventów (międzynarodowe targi, konferencje itp.), podróży służbowych, wsparcie zarządu oraz zarządzanie projektami w pionie Back Office. Absolwent kierunków Filologia angielska i Stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Opolskim oraz Kontrolingu na Uniwersytecie ekonomicznym. Ukończył studia podyplomowe na WSB z zarządzania projektami. W swojej karierze odpowiedzialny za takie obszary jak: administracja, zarządzanie projektami, kadry, księgowość, HR, IT oraz Marketing.

Małgorzata Wiktorowicz-Mróz – praktyk biznesu, dynamiczna profesjonalistka z bogatym doświadczeniem w branży lotniczej, gdzie konsekwentnie wykazuje się umiejętnością zarządzania złożonymi zadaniami, wspierania kadry kierowniczej wyższego szczebla i optymalizacji procesów przepływu pracy. Dzięki udokumentowanym osiągnięciom w zakresie doskonałości w zarządzaniu administracyjnym, doskonale koordynuje obowiązki osobiste i nadzorcze, zapewniając płynne działanie i dostarczając wyniki w dynamicznych środowiskach. Jest ekspertem w ustalaniu priorytetów zadań, efektywnego zarządzania czasem i utrzymywania wysokiego poziomu organizacji, jednocześnie budując pozytywne relacje ze swoim zespołem. Jej zaangażowanie w precyzję i dbałość o szczegóły zapewniają, że zarówno jej praca, jak i praca jej przełożonego są wykonywane wydajnie i starannie. Jest znana ze swojego proaktywnego podejścia, przewidywania potrzeb i rozwiązywania problemów, zanim się pojawią, co zyskało jej reputację niezawodnego i nieocenionego członka zespołu. Poza karierą lotniczą, z pasją dzieli się swoją wiedzą z innymi. Jest trenerem w ADN Akademia, gdzie prowadzi programy szkoleniowe dla przyszłych asystentów. Programy te koncentrują się na kluczowych umiejętnościach, takich jak zarządzanie czasem, ustalanie priorytetów i organizacja pracy zarówno w rolach osobistych, jak i nadzorczych. Pomaga osobom rozwijać ich umiejętności zawodowe, przygotowując ich do wyzwań związanych z wymagającą rolą asystenta.

*Szkolenie będzie prowadził jeden dedykowany trener

Program szkolenia

1. Ustalanie zasad współpracy zwiększających efektywność i skuteczność działań asystentki:
• ustalanie i doprecyzowanie zasad współpracy z przełożonym i współpracownikami,
• budowanie wzajemnego zaufania i wzajemnego szacunku do osoby jak i pracy i obowiązków,
• spotkania z przełożonym – jak i o czym rozmawiać,
• pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań,
• zasady przekazywania i przyjmowania informacji

2. Komunikacja biznesowa a komunikacja codzienna:
• różnice i podobieństwa,
• zasady komunikacji biznesowej,
• efekty stosowania komunikacji biznesowej,
• najczęściej popełniane błędy i jak je niwelować,
• mini trening komunikacji biznesowej.

3. Organizowanie spotkań:
• zasady organizowania spotkań – checklista,
• pułapki i sposoby radzenia sobie z nimi,
• podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań,
• sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać,
• savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty gości w biurze,
• organizowanie poczęstunku – najnowsze kierunki zmian.

4. Rozmowy przez telefon:
• pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć gość, klient,
• kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów,
• filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego,
• trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
• przydatne zwroty,
• etykieta telefoniczna,
• poczta głosowa.

5. Spotkania bezpośrednie z Klientami:
• pierwsze wrażenie,
• profesjonalne powitanie VIP-a,
• typy interesantów i sposoby rozmowy z nimi,
• reagowanie w trudnych sytuacjach,
• wymiana wizytówek.

8. Aplikacje i programy wspierające wykonywanie obowiązków dla przełożonego:
• organizery czasu
• aplikacje do organizacji i rozliczania delegacji
• aplikacje zwiększające efektywność osobistą
• sztuczna inteligencja jako wsparcie dla asystentki

7. Budowanie własnego wizerunku i autorytetu:
• Wygląd zewnętrzny
• Sposób wysławiania się
• Zachowania wpływające pozytywnie i negatywnie na odbiór naszej osoby
• Budowanie własnego autorytetu.

8. Savoir-vivre i protokół dyplomatyczny:
• etykieta biznesowa – zasady i stosowanie,
• zasady precedencji,
• różnice międzykulturowe,
• protokół dyplomatyczny.

9. Zarządzanie czasem swoim i przełożonego:
• priorytetyzacja zadań,
• ustalanie celów,
• zasady delegowania zadań,
• narzędzie wspomagające asystentkę i przełożonego,
• metody i techniki zarządzania sobą w czasie zwiększające efektywność – jak wybrać i dopasować je do siebie i szefa,
• pułapki kradnące czas, w które wpadają asystentki i jak sobie z nimi radzić.


*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.

Opinie o szkoleniu

„Szkolenie dobrze przygotowane merytorycznie, dobry kontakt z uczestnikami szkolenia, ciekawy sposób prowadzenia zajęć, dużo przykładów wziętych z życia, poznanie narzędzi do zwiększenia efektywności”.
Agnieszka Górska, Asystentka Rzecznika, Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich

„Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia, wyciągnęłam z niego wiele wiedzy”.
Natalia Krzak, Asystentka, Kirchhoff Polska Sp. z o.o.

„Szkolenie dobrze przeprowadzone, oparte na pomocnych, życiowych przykładach, ukazujących pomocne rozwiązania”.
Aleksandra Dąbrowska, Asystentka Zarządu, Agro-Sieć Sp. z o.o.

„Bardzo miła atmosfera, zajęcia ciekawe, prowadzone z humorem. Dużo przydatnych informacji, które ułatwią życie w pracy”.
Dorota Przygoda, Asystentka Prezesa Zarządu, Wro-Lot – usługi lotniskowe Sp. z o.o.

„Najlepsze szkolenie na jakim byłam. Świetny wykład, duża dawka wiedzy, super atmosfera”.
Emilia Sieklicka, Specjalista ds. Biura Zarządu i Obsługi, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.

Informacje organizacyjne

Cena: 1790 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat

Miejsce i godziny zajęć

Miejsce zajęć: centrum w/w miasta

Godziny zajęć: 10:00-16:30

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Dostępne terminy
09-12-202410-12-2024Gdańsk
11-12-202412-12-2024Warszawa
16-12-202417-12-2024Wrocław
18-12-202419-12-2024Gdańsk
23-01-202524-01-2025Wrocław
19-02-202520-02-2025Warszawa
20-02-202521-02-2025Kraków
17-03-202518-03-2025Gdańsk
20-03-202521-03-2025Poznań
22-04-202523-04-2025Warszawa
24-04-202525-04-2025Wrocław
12-05-202513-05-2025Kraków

Zaufali nam: