AI i zarządzanie projektami w pracy Office Managera i Asystentki –optymalizacja i usprawnianie procesów biurowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?
Kategoria: Asystentka/Sekretarka, Szkolenia biznesowe
Nabycie umiejętności z zakresu sztucznej inteligencji oraz efektywnego zarządzania projektami w pracy Office Managerów i Asystentek. Budowanie profesjonalnego i nowoczesnego wizerunku, poznanie najnowszych na rynku narzędzi i rozwiązań optymalizujących pracę biura i jego koszty.
Uczestnicy szkolenia zanurzą się w świat sztucznej inteligencji, odkrywając, jak może ona usprawnić i zautomatyzować wiele aspektów ich pracy. W efekcie będą mogli skoncentrować się na bardziej złożonych i wymagających zadaniach, które wymagają ludzkiego dotyku i kreatywności.
Zarządzanie projektami to kluczowy element szkolenia, który pomoże Uczestnikom lepiej organizować swoje obowiązki, efektywnie zarządzać czasem i zasobami, a także skutecznie komunikować się z zespołem. Poznanie różnych metodologii i narzędzi zarządzania projektami pozwoli im na wybór najbardziej odpowiednich dla ich potrzeb i stylu pracy.
Uczestnicy:
• będą bardziej efektywni w swojej pracy,
• przećwiczą wykorzystanie sztucznej inteligencji w realnym środowisku,
• wypróbują i wybiorą dla siebie najlepsze narzędzie do zarządzania projektami,
• nauczą się, jak analizować dane, tworzyć raporty i wykorzystywać analizę predykcyjną do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.
Korzyści.
Szkolenie kształtuje postawy:
• Uczestnicy będą zachęcani do proaktywnego podejścia do zarządzania projektami i wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji,
• szkolenie pomoże uczestnikom w rozwinięciu umiejętności analizy danych i podejmowania decyzji na podstawie faktów,
• wprowadzanie sztucznej inteligencji i nowych narzędzi może wymagać elastyczności i gotowości do zmian,
• Uczestnicy będą zachęcani do eksperymentowania i znajdowania innowacyjnych rozwiązań.
Szkolenie oparte jest wyłącznie na praktycznych aspektach: praca z narzędziami online, analiza studiów przypadku, przedstawianie propozycji możliwych rozwiązań, ćwiczenia, mini wykład, dyskusje oraz praca w grupach.
Dawid Borycka – Przedsiębiorca, ceniony trener i praktyk. Ekspert posiadający kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zarządzaniu zmianą w obszarze nowoczesnych technologii. Wieloletni członek zarządu odpowiedzialny za obszary back-office’owe oraz optymalizację procesów. Poznał organizację od poziomu asystenta prezesa przez Office Manager’a, po Dyrektora Finansowo-Administracyjnego. W ostatnich latach odpowiedzialny za projekty wdrożeń elektronicznego obiegu dokumentów, OCR, budowania nowych zespołów czy cyfrowych transformacji. Założyciel firmy technologicznej zajmującej się automatyzacją procesów z wykorzystaniem robotyzacji procesów biznesowych oraz PowerPlatform Microsoftu. Entuzjasta ludzkiego podejścia do sztucznej inteligencji i nowych technologii w ogóle.
1. Sztuczna inteligencja – o co właściwie chodzi?
• Wyjaśnienie pojęcia AI i generatywnej sztucznej inteligencji
• Wizja przyszłości – AI jako Twój personalny asystent
• Najnowsze rozwiązania liderów rynku i wizja przyszłości
2. Rozwiązania płatne oraz bezpłatne
• OpenAI
• Copilot i CoPilot Pro
• Gemini
3. Jak sztuczna inteligencja wpływa na pracę zarządzania biurem?
• Instrukcje, procedury
• Tłumaczenia
• Zakupy i zapytania ofertowe
• Grafiki i prezentacje
4. Pakiet Microsoft365 i sztuczna inteligencja czyli nowe spojrzenie na efektywność
• Cyfryzacja dokumentów
• Zarządzania zadaniami i projektami
• Współpraca z przełożonymi
5. Jak wdrożyć i zacząć korzystać?
• Jak przekonać organizację do wdrożenia nowych rozwiązań?
• Jak siebie przygotować do zmiany?
• Jak rozmawiać ze sztuczną inteligencją, aby była skuteczna?
6. Sztuczna inteligencja w służbie zarządzania biurem:
• Czy jest generatywna sztuczna inteligencja
• Liderzy rynku i najciekawsze rozwiązania
• AI czyli asystent w dziale zarządzania biurem i zarządem
• Praktyczny warsztat jak wykorzystać AI w pracy i zarządzaniu biurem
7. Czy w administracji zarządzamy projektami?:
• Definicja i cechy charakterystyczne projektu
• Przykłady projektów realizowanych przez Administrację i Office Managerów
• Office Manager jako uczestnik lub kierownik projektu
• Zarządzanie projektami jako sposób na zarządzanie biurem i administracją
8. Planowanie projektu:
• Definiowanie celów w projekcie, czyli uzyskiwanie właściwych informacji od przełożonych
• Trójkąt zależności w projekcie (zakres, budżet i czas)
• Macierz kompromisów i krzywa bólu w projekcie
• WBS czyli rozbicie projektu na zadania
9. Definiowanie projektu:
• Zbieranie wymagań od przełożonych i innych zainteresowanych
• Z kim Office Manager współpracuje podczas realizacji projektu?
• Analiza zasadności projektu
• Ciągłe zmiany w planie projektu, a możliwości Office Manager‘a
10. Zarządzanie ryzykiem w projekcie:
• Definicja ryzyka
• Szanse i zagrożenia
• Macierz ryzyka – jak wybrać czym się zająć
• Burze mózgów jako sposób na zarządzanie ryzykiem
11. Jak wykorzystać szanse, jak ustrzec się przed zagrożeniami?:
• zamykanie i ocena projektu
• jak skutecznie podsumować projekt?
• Lessons learned czyli wyciąganie wniosków z sukcesów i porażek
12. Narzędzia do zarządzania projektami:
• SharePoint oraz Teams jako platforma zarządzania projektami i dokumentacją
• Trello, Asana i inne narzędzia
• AI w zarządzaniu projektami
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.
Cena: 1890 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 10:00 – 16:30
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl