Za nami premiera wydarzenia, które mamy nadzieję, na stałe wpisze się w kalendarz najciekawszych i najważniejszych spotkań dla liderów zarządzających obszarem HR w firmach – konferencja „HR w dobie nowego modelu pracy”.
W ciągu dwóch dni – 24 i 25 maja 2022 roku w ADN Centrum Konferencyjnym w Warszawie, świętowaliśmy możliwość bezpośredniego spotkania po długiej przerwie spowodowanej pandemią. I choć (mała) część uczestników wzięła udział online, to i tak wszyscy mieliśmy poczucie bycia razem, skoncentrowanymi na analizie i dyskusji o najważniejszych wyzwaniach, przed jakimi stają obecnie menedżerowie HR w swoich organizacjach.
52 prelegentów zaprezentowało najlepsze praktyki i podzieliło się swoją wiedzą i doświadczeniem z ponad 100 uczestników. Bogaty program obejmował najważniejszą obecnie tematykę:
• Zmieniającej się roli HR Business Partnera i wyzwań, jakie przed nim stawia dynamika otoczenia
• Pozycji lidera – z perspektywy przewodzeniu zespołom, jak i wspierania HRBP w organizacji
• Budowania zaangażowania i poszukiwania nowych źródeł motywacji
• Współpracy przy budowaniu kultury organizacji, która po trudnych egzaminach ostatnich lat i miesięcy, musi być elastyczną i odporną na zmiany
oraz głębszą analizę zagadnień w ramach ścieżek równoległych:
• „Analityka HR” – jakie dane i za pomocą jakich rozwiązań analizować, aby uzyskać lepszy widok procesów HR oraz móc wyciągać konkretne wnioski
• „Walka o Najlepszych” – co dziś oznacza Employee Experience i jak nim zarządzać, aby stać się magnesem dla kandydatów i odpowiedzialną marką dla pracowników
• „Wynagrodzenia i benefity” – czym jest świadoma strategia wynagrodzeń i co dziś motywuje
• „Agile HR” – jak zaimplementować zwinne zarządzanie projektami do środowiska HR
Dodatkową atrakcją dla uczestników, były warsztaty z improwizacji – sztuki, która z pewnością przydaje się w codziennej pracy.
Nie uda się w tym krótkim podsumowaniu zawrzeć wszystkich pozytywnych emocji, jakie towarzyszyły tej konferencji. Mamy ogromną nadzieję, że udział w niej zaowocuje masą inspiracji, porządną dawką przydatnej wiedzy oraz nowymi kontaktami.
Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich Uczestników, którzy skorzystali z naszego zaproszenia; Prelegentów – za doskonałe przygotowanie prezentacji i gotowość dzielenia się swoimi doświadczeniami oraz Partnerów – którzy wsparli nas w procesie tworzenia i promocji tego wydarzenia.
Za rok spotkamy się z Państwem podczas kolejnej edycji. Już dziś zachęcamy Państwa do wspólnej pracy nad agendą tego wydarzenia. Jeśli chcą Państwo zasugerować tematy, sylwetki prelegentów czy partnerów – to serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami. Swoje opinie, pomysły i sugestie mogą Państwo kierować bezpośrednio do joanna.jamka@adnakademia.pl