III edycja Forum Biuro i Administracja już za nami
Kolejna edycja FORUM BIURO I ADMINISTRACJA zgromadziła ponad 170 uczestników. Cieszymy się bardzo, że nasze wydarzenie zdobywa coraz większe zainteresowanie i że docieramy do coraz liczniejszej grupy – to dzięki dobrym opiniom i rekomendacjom osób, które u nas są i z nami mają okazję współpracować. Nasze wydarzenie powstaje poprzez stały kontakt i rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za procesy biurowo-administracyjne. Tematy, wyzwania z jakimi Facility/Administration/Office menedżerowie mają na co dzień do czynienia są bardzo różnorodne, jak różnorodne są ich firmy i pracownicy oraz ich potrzeby.
Jak zapewnić sprawne funkcjonowanie biura? Jak być gotowym na ciągłe zmiany? To kluczowe pytania, na które szukaliśmy odpowiedzi podczas 2 dni Forum. Czy wszyscy na nie znaleźli odpowiedź? Mamy nadzieje, że tak a na dowód dzielimy się wybranymi opiniami, które do nas cały czas spływają.
Dziękujemy znakomitym Prelegentom, wspierającym Partnerom i wszystkim Uczestnikom za fantastyczną atmosferę sprzyjającą wymianie wiedzy i doświadczeń oraz nawiązywaniu nowych relacji.