Szkolenie online
SSC jako Center of Excellence
Kategoria: Online BUSINESS SKILLS, Online SSC/GBS
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy w jaki sposób organizacja może dążyć do stworzenia centrum doskonałości. Jak zmienić kierunek, jak przystosować nasze procesy, dobrać zespół i zarządzać działaniami tak, żeby stworzyć wysokiej jakości kompleksową usługę dla klientów.
• Dyrektorzy operacyjni oraz Dyrektorzy Zarządzający z sektora SSC/GBS/BPO;
• Menedżerowie, Kierownicy i Team Leaderzy oraz Specjaliści odpowiedzialni za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC/GBS/BPO.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie wiedział:
• Jakie działania podjąć, aby swoją organizację przekształcić w centrum doskonałości?
• Jakie czynniki są niezbędne, żeby dostarczać usługi na najwyższym poziomie?
• Jak budować relację z klientem, żeby stać się partnerem w biznesie?
1. Jak SSC może być Centrum Doskonałości?
2. Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
3. Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów.
4. Dojrzałe SSC/BPO/GBS podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta.
5. Jak SSC/BPO/GBS może być partnerem w biznesie?
6. Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC/BPO/GBS.
7. Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
8. Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz.
9. Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC/BPO/GBS.
10. Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta.
11. Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
12. Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu.
13. Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości.
14. Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy.
15. Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
16. Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC/BPO/GBS?
17. Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce.
18. Efektywna platforma współpracy między SSC/BPO/GBS a klientem.
19. „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności.
20. Dostarczanie mierzalnego rezultatu.
21. Czym możemy zachwycić klienta?

Cena: 2150 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Paulina Barwicka
tel. 22 208 28 23 | kom. 501 562 921
paulina.barwicka@adnakademia.pl