Szkolenie online
Transition Manager w SSC/BPO/GBS
Kategoria: Online BUSINESS SKILLS, Online SSC/GBS
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat roli transition managera i poszczególnych ról w projekcie migracji procesów. Ponadto na szkoleniu zostaną poruszone tematy związane z narzędziami i metodami niezbędnymi do przeprowadzania tranzycji.
Szkolenie dedykowane jest pracownikom, leaderom, managerom w SSC/BPO/GBS, którzy uczestniczą w procesie tranzycji procesów oraz dla tych, którzy przygotowują się do pełnienia tej roli.
Po ukończeniu szkolenia będziesz:
• Znał rolę transition managera oraz poszczególnych członków zespołu
• Znał dostępne metodyki prowadzenia projektów służących optymalizacji biznesu i transferu procesów w SSC/BPO/GBS
• Znał narzędzia wykorzystywane podczas prowadzenia dużych projektów służących standaryzacji i centralizacji procesów SSC/BPO/GBS
• Potrafił przygotować procesy, od których należałoby rozpocząć usprawnienia i wskazać obszary do zmiany w każdym z procesów
• Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów projektowych przy migracji procesów SSC/BPO/GBS
• Wiedział, jak poprzez swoje działania budować zaangażowanie i wpływać na efektywność zespołu
• Potrafił zarządzać zespołem w procesie migracji
1. Kim jest Transition Manager?
2. Jaka jest różnica między transition managerem, project managerem a change managerem i jak ta różnica przekłada się na działania podczas migracji procesów?
3. Definiowanie projektu i określanie zakresu.
4. Harmonogramowanie w transferze centralizacji i standaryzacji procesów SSC/BPO/GBS.
5. Konstruowanie zespołu i planu komunikacji oraz zarządzanie ryzykami w projekcie.
6. Jak przeprowadzić zmianę? Czynniki sukcesu migracji.
7. Zarządzanie procesem SSC/BPO/GBS.
8. Standaryzacja procesów i opis.
9. Piramida procesowa i mapowanie procesu.
10. Analiza ryzyk i grup nacisku.
11. Zespół projektowy i rola poszczególnych osób w procesie zmiany.
12. Plan migracji i niezbędne narzędzia do realizacji zmiany.
13. Rodzaje reakcji na zmianę.
14. Jak zbudować poczucie partycypacji? Budowanie zaangażowanie pracowników dla przeprowadzanej zmiany.
15. Proces i praca procesowa, czyli w jaki sposób tworzy się zespół projektowy – naturalne etapy i fazy rozwoju zespołu.
16. Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów?
17. Diagnozowanie dysfunkcji w zespole – jak rozpoznawać i jak radzić sobie z pięcioma dysfunkcjami?
18. Style zachowań i zarządzanie odmiennością – jak dobrać osoby do zespołu i w jaki sposób poprowadzić go do celu? Energia płynąca z kolorów osobowości.
19. Jak zarządzać zespołem multigeneracyjnym?
20. Dlaczego zmiany są potrzebne i jak radzić sobie z postawami pracowników wobec zachodzących zmian?
21. Kiedy jest najlepszy moment na komunikowanie zmiany? W jaki sposób i kto powinien zmiany komunikować?
22. Jak mówić, żeby być słyszanym, jak słuchać, żeby usłyszeć? Rola komunikacji w zarządzaniu zespołem.
23. Dlaczego zarządzanie doświadczeniami pracowników jest istotne w pracy projektowej?
24. W jaki sposób transtion manager może kształtować normy i wartości w zespole?
25. W jakiś sposób transition manager może wpływać na poziom zaangażowania członków zespołu?

Cena: 2150 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Paulina Barwicka
tel. 22 208 28 23 | kom. 501 562 921
paulina.barwicka@adnakademia.pl