Szkolenie online
Jak efektywnie zarządzać w SSC/BPO/GBS?
Kategoria: Online BUSINESS SKILLS, Online SSC/GBS
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat skutecznych metod i narzędzi zarządzania w SSC/BPO/ GBS.
• Dyrektorzy operacyjni oraz dyrektorzy zarządzający z sektora SSC/GBS/BPO;
• Managerowie, Kierownicy i Leaderzy odpowiedzialni za zarządzanie zespołami w Centrach Usług Biznesowych.
Po szkoleniu uczestnik będzie:
• wiedział jaki model operacyjny wpisuje się w model biznesowy grupy i w jaki sposób tworzyć wartość dodaną poprzez realizowane usługi;
• wiedział jak połączyć model usług realizowanych przez SSC/BPO/GBS z oczekiwaną efektywnością;
• potrafił zarządzać procesami, znajdować wąskie gardła i unikać najczęściej popełnianych błędów w procesach;
• znał narzędzia, które pomogą optymalnie zaprojektować system ciągłego usprawniania (Continuous Improvement) w Centrum Usług Biznesowych;
• skutecznie identyfikował nieefektywności na różnych poziomach organizacji i obszarach organizacji.
1. Model operacyjny SSC/BPO/GBS czyli trzy filary działalności
2. Model organizacyjny i struktura organizacyjna SSC – dlaczego spójność jest istotna?
3. Najczęstsze błędy i nieefektywności, które powstają na etapie założeń budowy centrów usług biznesowych
4. SSC – zarządzanie procesowe i struktura procesowa
5. Model biznesowy i operacyjny w Grupie
6. Podstawa do wzrostu
7. System zarządzania i podejmowania decyzji w SSC/BPO/GBS
8. Spójność organizacyjna a zarządzanie poprzez wartości
9. Zarządzanie procesowe w SSC/BPO/GBS
10. Procesy, procedury, punkty kontrolne, punkty styku, podział odpowiedzialności i przepływ informacji pomiędzy SSC a Klientem
11. Mapy i karty procesów – dlaczego są ważne?
12. Role w procesach
13. Po co optymalizować proces?
14. Komunikacja wewnątrz SSC jako fundament obsługi Klienta
15. Ludzie – system, który zapewnia efektywność
16. Różnorodność w organizacji na przykładzie energii kolorów
17. Matryca kompetencji, zarządzanie talentami i rozwój pracowników
18. Dlaczego zarządzanie zmianą jest niezbędne
19. Jak zgodność, jakość i efektywność wpływają na formę i model realizacji usług?
20. Ile kosztuje wartość dodana w realizacji usługi? Relacja między kosztem a jakością usług
21. Jak stworzyć efektywną platformę współpracy między SSC a Klientem?
22. Czy SSC może być Partnerem w biznesie?
23. Umowa SLA
24. KPI – po co mierzymy?
25. Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
26. Klient nasz kapitał – jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
27. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?
28. Współdziałanie – jak działać z klientem, żeby uzyskać optymalne rezultaty
a) Co to jest proces biznesowy i jak kształtują się zależności między procesami w SSC/BPO/GBS
b) Specyfika procesów SSC/BPO/GBS
c) Klasyczne błędy popełniane w SSC/BPO w obszarze zarządzania procesami
d) Rola standardu procesu przy procesie Transition management
e) W jaki sposób można praktycznie zastosować Piramidę procesów do wizualizacji procesów biznesowych i ich zależności oraz późniejszego usprawniania?
f) Co to jest zmienność w procesie i jakie ma praktyczne zastosowanie?
g) Co to jest wydolność, wydajność i produktywność procesu?
h) W jaki sposób przeprowadzić analizę obiegu dokumentów i czasów w procesie? Co to jest Plan Zbierania Danych i dlaczego jest taki ważny przy projektowaniu systemu kontroli procesu?
i) Jak komunikować w firmie wyniki procesu?
j) Jakie są sposoby angażowania pracowników do usprawniania procesów?
k) Co to jest spotkanie procesowe, kto je organizuje, kto uczestniczy i czemu służy?
l) Jak optymalnie zaprojektować system ciągłego usprawniania (Continuous Improvement)?
m) Jak identyfikować i zarządzać ryzykami w procesie?
n) Jak zaprojektować proces tak, aby był zabezpieczony przed ryzykiem i błędami?

Cena: 2150 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Paulina Barwicka
tel. 22 208 28 23 | kom. 501 562 921
paulina.barwicka@adnakademia.pl