Szkolenie online
Mapa kulturowa, czyli jak budować relacje z klientem w SSC/BPO/GBC?
Kategoria: Online BUSINESS SKILLS, Online SSC/GBS
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy z zakresu budowania relacji z klientem SSC/BPO/ GBS oraz specyfiki i różnic kulturowych występujących w codziennych relacjach.
Na szkoleniu zostaną omówione także skuteczne metody komunikacji orazmetody rozwiązywania konfliktów.
Szkolenie kierujemy do zespołów, które chcą zwiększyć swoją skuteczność w zrozumieniu klientów SSC/BPO/GBS oraz umiejętność budowania relacji oraz komunikacji.
Po szkoleniu będziesz:
• Rozumiał różnice kulturowe i ich wpływ na budowanie relacji i współpracy z klientem
• Znał dostępne metody budowania relacji z klientami SSC
• Wiedział, jak poprzez swoje działania wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z klientami
• Wiedział jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
• Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC/BPO/GBS – klient
• Rozumiał w jaki sposób myśli i działa klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
• Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC/BPO/GBS – klient i w jaki sposób ich uniknąć
• Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
1. Kim jest nasz klient i co nam się wydaje, że wiemy o naszych klientach?
2. Nasze miejsce w modelu biznesowym grupy i jego wpływ na sposób budowania relacji.
3. Jak postrzegają nas klienci i od jakiego momentu zaczyna się proces budowania relacji?
4. Procesy i mapy procesowe jako fundament i klucz do efektywnej współpracy.
5. Role procesowe czyli za co odpowiada klient, właściciel, uczestnik i ekspert procesowy?
6. Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje?
7. Jaki jest nasz klient – psychologiczny wizerunek klienta.
8. Czego potrzebują poszczególni klienci?
9. Co może determinować zachowania i działania klienta?
10. Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku.
11. Mapa kulturowa i różnice kulturowe czyli w jaki sposób współpracować z klientami z różnych części świata.
12. Co to znaczy dobra komunikacja i jakie jest i jej znaczenie w procesie obsługi klienta?
13. Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
14. Główne błędy komunikacyjne na punktach styku.
15. Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają?
16. Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem.
17. Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
18. Budowanie i monitorowanie doświadczeń klientów, zarządzanie relacjami z klientem
19. Ile kosztuje wartość dodana w realizacji usługi? Relacja między kosztem a jakością usług
20. Jak możemy być partnerem w biznesie?
21. Umowa SLA – czyli prawa i obowiązki stron
22. KPI – po co mierzymy?
23. Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia funkcji wsparcia
24. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?
25. W czym mogę pomóc – relacja z klientem w dążeniu do Center of Excellence

Cena: 2150 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Paulina Barwicka
tel. 22 208 28 23 | kom. 501 562 921
paulina.barwicka@adnakademia.pl