Szkolenie online
Siła e-commerce – jak sprzedawać więcej w internecie – zoptymalizuj swoje działania marketingowe w zakresie pozyskiwania nowych klientów
Kategoria: Online Sprzedaż/Obsługa Klienta, Szkolenia online biznesowe
Jeśli posiadasz firmę i chcesz zwiększyć swoje obroty poprzez internet – to szkolenie jest dla Ciebie!
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności w sprzedaży internetowej. Szkolenie polecamy osobom, które posiadają e-sklep i wiedzę z podstaw e-commerce.
Chcąc zwiększać zyski w sprzedaży pomożemy Ci znaleźć odpowiedzi na pytania:
• czy odpowiednio zarządzasz kampaniami sprzedażowymi?
• czy Twoja strona www. zachęca do zakupów i powrotów?
• czy efektywnie zarządzasz sprzedażą poprzez internet ?
• czy dokonujesz oceny efektywności narzędzi www.?
• czy znasz opinię klientów na temat jakości Twoich usług?
• czy budujesz przewagę konkurencyjną w sieci?
• czy łatwo Cię odnaleźć w sieci?
Po szkoleniu Uczestnik będzie wiedział:
• jak budowac wizerunek sklepu i budować jego markę
• jak zoptymalizować sprzedaż pod kątem SEO,
• jakimi kanałami promować się i gdzie wydawać skutecznie budżety
• jak wykorzystywać promocyjne działania dla budowy wzrostu ilości klientów
• jak przygotować skuteczne kampanie reklamowe w Google i na Facebooku
• jak wykorzystać TikTok i Instagram w działaniach reklamowych
• jak tworzyć nowoczesne formaty reklamowe
• jak analizować efekty działań promocyjnych
Właściciele mikro i małych firm i/lub działów marketingu i sprzedaży małych oraz średnich firm, które planują rozpoczęcie sprzedaży on-line, uruchomienie sklepu internetowego lub jego unowocześnienie i tym samym zwiększenie sprzedaży w internecie.
Zajęcia odbywają się w formule warsztatu online na komputerach z wykorzystaniem kamer. Uczestnicy poprzez ćwiczenia zdobywają niezbędną wiedzę oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w Ich obecnych firmach. Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i metody integrowania wiedzy z doświadczeniem. Wykorzystujemy doświadczenia i umiejętności Uczestników wynikające z Ich obecnej i wcześniejszej pracy zawodowej oraz bogatego doświadczenia trenera.
1. Analiza konkurencji i rynku w e-commerce:
• rynek e-commerce w Polsce dziś i prognozy na jutro,
• narzędzia do analizy sprzedaży w e-commerce,
• optymalizacja oferty na podstawie danych się wnioskowania.
2. Marketing internetowy – pozyskanie ruchu w e-commerce:
• SEO (Search Engine Optimization) – pozycjonowanie i optymalizacja sklepu internetowego,
• PPC (Pay Per Click) – płatne reklamy w google, Meta, Tiktok, Bing (banery, linki),
SEO+PPC = SEM (Search Engine Marketing) – przygotowanie i optymalizacja kampanii w adwords,
• programmatic i zasady poszerzania lejka marketingowego
• keyword research – jakich słów używają Twoi klienci, a jakich słów warto użyć w kampaniach,
• kampanie adwords – skuteczne kampanie w Google Adwords: Search, YouTube,remarketing – wykorzystaj ruch, który “uciekł” z Twojej strony.
3. Budujemy przewagę konkurencyjną poprzez SEO & SEM:
• co oznacza „Content Marketing” i jak go wdrożyć?
• wykorzystywanie multimediów,
• powiadomienia mailowe i newslettery,
• e-mail marketing oraz social media (media społecznościowe),
• systemy rabatowe, kody zniżkowe – ich wykorzystywanie w promocji,
• maksymalizowanie zysków: up-selling oraz cros-selling,badanie satysfakcji klienta poprzez swoją stronę/swój sklep.
4. Zaawansowana analityka działań reklamowych i sprzedaży:
• konfiguracja analityki,
• wskaźniki i sposoby analizy,
• schemat raportowania tygodniowego, miesięcznego i rocznego.
*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie ADN Akademii w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.
Cena: 1590 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl