Szkolenie online
Zamknięcie roku oraz sprawozdawczość finansowa i budżetowa na koniec roku 2024 w JSFP

Cena: 490 zł + 23% VAT*

Kategoria: ,

Czas trwania: 1 dzień
Cena: 490 zł + 23% VAT*
Szczegółowy plan
Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do pracowników działów księgowości jednostek sektora finansów publicznych, tj. głównych księgowych, księgowych jednostek budżetowych i samorządowych, osób odpowiedzialnych za ewidencję bilansową, osób uczestniczących w sporządzaniu sprawozdań finansowych.

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności, które pozwolą na prawidłowe i efektywne przeprowadzenie procesów zamykania roku finansowego, inwentaryzacji oraz sporządzania sprawozdań finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami rachunkowości.

Prowadzący szkolenie

Ekspert ds. rachunkowości budżetowej oraz finansów publicznych.

Program szkolenia

1. Zamknięcie ksiąg rachunkowych w jednostce – przygotowanie procesu, w tym:
a) rozliczenie i ewidencja przychodów, dochodów, należności, w tym m. in w zakresie.:
• nadpłat,
• zaległości,
• odpisów aktualizujących należności,
b) rozliczenie i ewidencja wydatków budżetowych, w tym m. in.:
• wydatki inwestycyjne,
• wydatki remontowe,
c) ewidencja i rozliczenie kosztów, w tym:
• korekta kosztów na przełomie roku,
• koszty postępowań spornych i egzekucyjnych,
• koszty o nadzwyczajnej wartości, koszty incydentalne,
d) wycena aktywów i pasywów,
e) wycena majątku trwałego jednostki.

2. Obowiązkowy proces Inwentaryzacji rocznej, w tym m.in.:
a) metody inwentaryzacji:
• spis z natury,
• potwierdzanie sald,
• weryfikacja sald,
b) dokumentacja w zakresie inwentaryzacji,
c) obowiązki kierownika jednostki i innych pracowników,
d) odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe rozliczenie inwentaryzacji.

3. Przeksięgowania na wynik finansowy.

4. Wydatki niewygasające z końcem roku – w sprawozdaniu Rb- 28.

5. Sprawozdanie finansowe, w tym m. in.:
a) powiązania z kontami oraz paragrafami klasyfikacji budżetowej,
b) zasady sporządzania Informacji dodatkowej,
c) terminy w procesie zamykania ksiąg rachunkowych i sporządzania sprawozdań finansowych.

6. Podsumowanie szkolenia.

Informacje organizacyjne

Cena: 490 zł + 23% VAT*

* do ceny nie doliczamy podatku VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Szkolenie organizowane przez ADN Akademia Biznesu.

Harmonogram szkolenia

Godziny zajęć: 10:00-15:00

9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00 – 15:00 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Anna Pyrzanowska
22 208 28 38
anna.pyrzanowska@adn.pl

Dostępne terminy
29-11-2024Online
12-12-2024Online
30-01-2025Online

Zaufali nam: