Skuteczna sprzedaż przyjęć okolicznościowych i wesel
Kategoria: HoReCa, Szkolenia branżowe
Patrycja Brychcy – ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa z 20 letnim doświadczeniem. Skutecznie przeszkoliła ponad 300 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększając sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience, o czym opowiada jako ekspert m.in. w podcaście z Marcinem Osmanem, cyklu filmów z Jolą Kleser “Śniadanie idealne” oraz regularnie prowadzonymi live m.in z Lastowiczami. Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych w tym najważniejszym wydarzeniu Hotel Marketing Conference oraz Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF czy też konferencji „Kobieta z Ikrą”. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych. Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. Na co dzień prowadzi edukacyjne konta w social mediach, dzieląc się ekspercką wiedzą związaną z branżą HoReCa. Zaangażowanie to drugie imię Patrycji.
Co zyskują hotelarze współpracując z Patrycją Brychcy?
• WIEDZĘ – jak zarabiać więcej w HoReCa,
• POMYSŁY – na działania marketingowe i sprzedażowe,
• TECHNIKI OBŁUGI GOŚCIA – które usprawniają proces finalizacji sprzedaży,
• SKUTECZNE ROZWIĄZANIA – na zwiększenie przychodów,
• CASE STUDIES – ze sprzedaży i marketingu, które można przenieść do swojego obiektu.
Managerowie restauracji, managerowie sprzedaży, managerowie recepcji, działy sprzedaży.
Pro efektywna sprzedaż przyjęć okolicznościowych i wesel.
DZIEŃ I
1. Sprzedaż do klienta B2C grupowego:
• Sprzedawaj tam gdzie jest największa marża – wesela i przyjęcia
• Jak zaplanować i przygotować sprzedaż i marketing eventów w restauracji?
• Czemu dosprzedaż i sprzedaż aktywna są dziś kluczowe w sprzedaży?
2. Oferta do klienta B2C grupowego:
• Jak przygotować ofertę offline – analiza ofert obiektu,
• Jak przygotować ofertę online – strona internetowa dla B2C grupowego,
• Oferty u konkurencji i dobre praktyki – analiza offline i online
3. Proces sprzedaży – obsługa klienta B2C grupowego:
• 5 prostych kroków jak sprzedaż skutecznie,
• komunikacja z Gościem i przedsprzedaż,
• skuteczna finalizacja i obsługa posprzedażowa
DZIEŃ II
4. Guest experience w restauracji – czyli jak sprzedawać emocjami:
• 90% sprzedaży w restauracji to hospitality – czy Ty już o tym wiesz?
• Pierwsze i ostatnie wrażenie – jak przygotować sobie Gościa do sprzedaży?
• Najważniejsze elementy guest experience w restauracji – na co zwrócić uwagę kelnera i Gościa?
5. UP Selling & Cross Selling – czyli jak zwiększyć średni rachunek gastronomii?
• Up selling i cross selling – trendem sprzedaży 2023 w branży HoReCa – dlaczego dosprzedaż jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek?
• 3 najprostsze metody dosprzedaży w restauracji – jak je wdrożyć w życie od zaraz?
• Postaw na sprzedaż przez rytuały – dlaczego jest to jeden z najbardziej efektowych i efektywnych
6. Jak rozmawiać z gościem B2B?:
• Traning on the job – cold callingi do Klientów B2B, analiza przeprowadzonych rozmów
7. Sprzedaż aktywna – czyli jaka jest aktywna rola kelnera i barmana w sprzedaży:
• Sprzedaż aktywna – czym jest w trendach sprzedaży i jak ją ugryźć w restauracji?
• 3 sprawdzone metody sprzedaży aktywnej w restauracji – dlaczego warto je poznać i stosować?
• Komunikacja z Gościem kluczem do efektywnej sprzedaży aktywnej – jaką rolę w realizowani sprzedaży odgrywa komunikacja kelnera i barmana z Gościem restauracji?
• mów,
• zebranie wskazówek i rekomendacji potreningowych.
Cena: 2490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Miejsce i godziny zajęć
Godziny zajęć: 9:00 – 16:00
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl