KONFERENCJA
Motywacja i efektywność w biznesie – II edycja
Kategoria: Efektywność osobista, HR/Kadry/Płace, Konferencje stacjonarne, Menedżerskie, Szkolenia biznesowe
Szukasz pomysłu na to, jak motywować swój zespół?
Chcesz sprawdzić jakie metody, rozwiązania i pomysły mają dziś rację bytu?
Chciał(a)byś stworzyć zaangażowany i ambitny zespół?
Borykasz się z problemami wynikającymi z różnić pokoleniowych?
Nie wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał różnorodności jaki drzemie w Twoim zespole?
Zapraszamy na II edycję konferencji „Motywacja i efektywność w biznesie”,
na której poznasz najnowsze trendy w zarządzaniu kompetencjami miękkimi i dowiesz się jak stosować w organizacjach współczesne osiągnięcia psychologii biznesu.
„Najtrudniejsze jest zdecydowanie się na działanie.
Reszta to już tylko kwestia wytrwałości. Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów. ”
Richard Branson
Cel konferencji
Celem konferencji jest pokazanie, jak w praktyce wykorzystać w organizacjach najnowsze trendy w zarządzaniu oparte o narzędzia psychologiczne. Zarówno dobór prelegentów, jak i warsztatów ma udowodnić, że bez zastosowania wiedzy ze współczesnej psychologii oraz posiadania kompetencji miękkich, współcześni liderzy nie osiągną efektywności wśród swoich zespołów.
W tym roku skupiamy się na dwóch głównych trendach: przekazywaniu zarządzania zespołom i budowaniu ich odpowiedzialności za decyzje oraz wykorzystywaniu pasji pracowników w budowaniu strategii firm.
U progu nowego, kolejnego roku daj się zainspirować do zmian!
Dlaczego warto i czego się dowiesz na naszej konferencji:
jak wykorzystywać pasje pracowników do budowania strategii firmy
jak tworzyć świadome, samozarządzające zespoły
jak motywować z uwzględnieniem różnych potrzeb psychologicznych
jak w praktyce stosować servant leadership
jak integrować wprowadzając niekonwencjonalne szkolenia
jak budować świadomą współzależność i współodpowiedzialność w organizacjach
jak wykorzystywać różnorodność pokoleniową na korzyść firmy
Kto najwięcej skorzysta z udziału w naszym wydarzeniu?
• HR Menedżerowie i HR Business Partnerzy, którzy chcą wspierać pozytywne zmiany w obszarze kultury organizacji
• Menedżerowie, na co dzień zarządzający zespołami, w tym: rozproszonymi, pracującymi w systemie hybrydowym, zróżnicowanymi
• Właściciele firm i zarządzający, którym zależy na budowaniu zespołów zmotywowanych i produktywnych
• Każdy, kto jest zainteresowany poszerzaniem swojej wiedzy o obszarze motywacji, zaangażowania i zarządzania różnorodnością
Lata dwudzieste pokazują, iż w organizacjach następuje wyraźny koniec ery jednego lidera i typu zarządzania z lat 90. poprzedniego wieku. Miejsce niedostępnego i dominującego szefa, budzącego strach pracowników zastępuje szef-kolega, który swoją wiedzą służy innym, szuka najlepszych rozwiązań razem z zespołem, jest uważny i słuchający, wyczulony na potrzeby pracowników. Jego kompetencje wykraczają znacznie poza twardą wiedzę, jest wyposażony w umiejętności miękkiego zarządzania, a jego głównym narzędziem zarządzania ludźmi jest zasada. Ja jestem ok – Ty jesteś ok.
Dobry lider w relacjach z podwładnymi powinien dążyć do kształtowania w nich samodzielnego myślenia i odpowiedzialności za własne działania. Odpowiednia partnerska i przyjazna atmosfera wsparcia i zaufania sprawi, że pracownicy sami zechcą przezwyciężać własne słabości, a czując się pewniej, chętniej podejmą nowe wyzwania, wykażą się kreatywnością, innowacyjnością i entuzjazmem.
Nie oznacza to, że lider ma wchodzić w relacje przyjacielskie, ważne jednak, żeby odznaczał się empatią i wrażliwością wobec współpracowników. Musi zachowywać równowagę między potrzebą afirmacji a asertywnością oraz stanowczością, a także szalenie ważną konsekwencją w egzekwowaniu przyjętych założeń.
Firmy coraz częściej sięgają po narzędzia psychometryczne, stawiają na celową różnorodność pokoleniową i szkolenia z kompetencji miękkich, wprowadzają regularne zajęcia jogi, tai- chi, medytacji, konsultacje psychologiczne. Zachęcają pracowników do dzielenia się swoimi pasjami, często wykorzystując je do budowania strategii firmy. Osiągają sukces w trudnych, dynamicznych czasach dzięki otwartości liderów na budowanie atmosfery zespołowości, życzliwości, szacunku i świadomości, że jesteśmy różni i właśnie ta różnorodność może zagwarantować firmie sukces.
Do zdobywania nowych kompetencji miękkich ciągle potrzebna nam jest praca nad samoświadomością, na kształtowaniem samodzielnego myślenia, wyznaczania celów i ich realizacji. Potrzebna nam praca nad pozbywaniem się złych nawyków, nad tym co robi bałagan w głowie i nie pozwala iść na przód. Jak mówi Richard Branson „Złe nawyki i lenistwo to wrogowie osiągania celów. Nie pozwalają nam iść naprzód. Lecz kto właściwie odpowiada za taki stan rzeczy? To my sami bywamy leniwi lub posiadamy demotywujące nawyki. Zatem to od nas zależy, czy sytuacja się zmieni, czy nie. Kontrola jest w Twoich rękach, decyzje w Twojej głowie, a chęć do zmiany sytuacji w Twoim sercu.
Prelegenci
Kinga Baranowska – Polska Himalaistka.
Zdobywczyni dziewięciu ośmiotysięczników. Na trzech z nich stanęła jako pierwsza Polka (Dhaulagiri, Manaslu, Kanczendzondze). Na wszystkie ośmiotysięczniki wspięła się̨ bez używania tlenu z butli. Była członkini kadry narodowej we wspinaczce wysokogórskiej, a także wiceprezeska Klubu Wysokogórskiego Warszawa. Łączy doświadczenie wyniesione z kilkunastu wypraw na ośmiotysięczniki z pracą trenerską, prowadząc szkolenia z kompetencji miękkich i prezentacje dla firm; prowadzi zajęcia dydaktyczne i dzieli się̨ swoją wiedzą dotyczącą motywacji na studiach podyplomowych na Uniwersytecie SWPS, pracuje również jako psycholog i psychoterapeutka.
Adam Ringer – gość specjalny.
Współtwórca i prezes Green Cafe Nero w latach 2012-2023. Kierowana przez niego Green Caffe Nero posiada dziś 77 lokali w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Dziś nadal wspiera i jest starszym doradcą rady nadzorczej największej sieci kawiarni w Polsce. Jego pasja, poświęcenie i zaangażowanie w biznes są wyjątkowe, a jego przywództwo pomogło przetrwać trudne czasy, zwłaszcza w okresie pandemii. Mając prawie gotowy doktorat na temat „Solidarności”, rzucił pracę naukową na Uniwersytecie Sztokholmskim. Wrócił po 25 latach do Warszawy, aby zająć się biznesem w Polsce. Działał z sukcesem na skalę międzynarodową w wielu branżach: przemyśle paliwowym, lotnictwie wojskowym, transporcie lądowym, ochronie zdrowia. Jako pierwszy w Europie organizował na dużą skalę rekrutację, szkolenia i kontrakty dla lekarzy, kierowców, gazowników. Z czasem jego oczkiem w głowie stała się sieć kawiarni Green Caffè Nero. Pierwszy lokal otworzył z przyjaciółmi w Warszawie w 2003 roku, bo… jak dziś wspomina … nie mieli gdzie się spotkać przy dobrej kawie.
Anna Korcz – aktorka teatralna, filmowa. Absolwentak PWST w Warszawie. Otrzymała główną nagrodę na X Ogólnopolskim Przeglądzie Spektakli Dyplomowych Szkół Teatralnych za rolę Matki w „Pelikanie” Strindberga. Na ekranie zadebiutowała w 1989 r. grając w filmie „Nocny gość” St. Różewicza. Wystąpiła w takich filmach jak: „Dzieje Mistrza Twardowskiego”, „Operacja Samum”, „Chopin. Pragnienie miłości”, „Ja wam pokażę”. Stworzyła wiele ciekawych teatralnych ról: Orsetta w „Awanturze w Chioggi”, Lady Makbet w „Makbecie” Shakespeare,a, Hilda Bigley w „Biznesie”, Pani Griffin w „Dzikich żądach”, Nora Wallins w spekltaklu „Hiszpański Mucha” i wiele innych. Otrzymała nominację do głównej roli kobiecej za „Balladynę”. Przez wiele lat związana z Teatrem Telewizji. Ma własną fundację – Stop Przemocy o Godność Człowieka. Fundacja ma na celu propagowanie ART-u. Po polsku – Trening Zastępowania Agresji. Związana m.in. z Teatrem Współczesnym, Teatrem Komedia, Teatrem Syrena, Teatrem 6 piętro, Teatrem Kamienica, Teatrem na Woli. Znana z takich seriali jak: „Na wspólnej”, „Klan”, „Na dobre i na złe”, „Naznaczony”, „Ultraviolet”. Poza aktorstwem i życiem rodzinnym prowadzi także własny biznes. W podwarszawskim Pomiechówku posiada własną restaurację z cateringiem na wynos.
Joanna Gosk – Superwizor Analizy Transakcyjnej, Grupa Spotkanie.
Coach, team coach, konsultant w organizacjach, trener biznesu i jedyny w Polsce Nauczyciel i Superwizor Analizy Transakcyjnej w dziedzinie organizacji w kontrakcie z European Association for Transactional Analysis. Z wykształcenia psycholog. Wspiera liderów, managerów, dyrektorów i członków zarządów w rozwoju kompetencji managerskich, budowaniu zespołów, zarządzaniu zmianami i sytuacjami trudnymi oraz radzeniu sobie ze stresem. Pracując coachingowo wykorzystuje wiedzę z psychologii oraz zarządzania zespołami i organizacjami. Specjalizuje się w analizie transakcyjnej – koncepcji stosunków międzyludzkich, która z powodzeniem jest wykorzystywana w organizacjach na całym świecie. Koncentruje się także na warsztatowych i grupowych formach pracy, które pozwalają na testowanie i trenowanie nowych umiejętności. Posiada praktyczne doświadczenie w diagnozowaniu potrzeb oraz opracowywaniu, wdrażaniu strategii zmian w organizacjach oraz interweniowaniu w sytuacjach trudnych w zespołach i moderowaniu ich pracy. Prowadziła procesy coachingowe i szkoleniowe dla takich organizacji jak: Allegro, Volkswagen Poznań sp. z o.o., Inea S.A, Solar Company S.A., Kazar, Decathlon Polska, Raben Polska, Fabryka Mebli Balma S.A., Noti, Mondelez.
Marceli Opieczyński – Head of HPC CEE Region, SPECTRUM BRANDS.
Area Manager w dywizji Home and Personal Care na region Europy Środkowo Wschodniej w Spectrum Brands. Ambasador projektu Servant Leadership. Coach o stoickim podejściu. Pasjonat tworzenia nowoczesnych oraz zwinnych organizacji przyszłości.
Wojciech Bablok – Doktorant na Uniwersytecie Łódzkim, Sustainable marketing – CIM tutor.
Posiada 20 lat doświadczenia w marketingu B2B i B2C (w tym projekty międzynarodowe) w różnych branżach (usługi profesjonalne, FMCG, sektor finansowy) w firmach międzynarodowych (Deloitte, PricewaterhouseCoopers, L’Oreal, BPH TFI – grupa GE Capital). Specjalizuje się w obszarze strategii marketingowej, sustainable marketingu oraz digital marketingu. Ma przekrojową wiedzę dotyczącą wpływu wymogów i szans wynikających z ESG na cały przekrój działalności organizacji. Posiada certyfikat ‘Professional Diploma in Marketing’ przyznawany przez Chartered Institute of Marketing (CIM) w Londynie. Członek Chapter Zero Poland oraz Sustainable Investment Forum Poland (POLSIF). Wykładowca „Sustainable marketing” w ramach CIM – Questus oraz marketingu na studiach magisterskich na SWPS. Jednocześnie jest doktorantem Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego. Autor książek dla dzieci.
Joanna Delbar – Trener PCM, Mindfulness – Instytut Joanny Delbar.
Certyfikowany trener Process Communication Model (PCM). Trener zarządzania stresem i komunikacji w stresie. Trener zarządzania efektywnością i energią własną. Przez większość życia była specjalistą public relations. Po osobistym doświadczeniu epizodu bezsenności na skutek stresu zajęła się wsparciem liderów w budowaniu odporności psychicznej oraz zarządzaniu kompetencjami miękkimi. Uczy jak mądrze stawiać granice i jak dbać o własne zdrowie psychiczne w dynamicznie zmieniających się okolicznościach. Ma na koncie setki szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych w obszarze tzw. zarządzania miękkiego zarówno sobą jak i zespołami.
Lucyna Ławniczak – Ambasadorka zmiany – Autonomia Consulting.
Ambasadorka zmiany wg Emerging Change, konsultant organizacyjny wg Teorii Ograniczeń i Analizy Transakcyjnej, trener m.in. Process Communication Model, MindSonar, coach ICC, psycholog, mentor Fundacji Firm Rodzinnych, właściciel Autonomia Consulting. Od ponad 25 lat inspiruje, szkoli, pomaga wykorzystywać talenty ludzi, potencjały organizacji – i wprowadza zmiany, których efektem są wyższe dochody, większa elastyczność i kultura zaangażowania – zarówno na poziomie społecznym, jak i ekonomicznym. Ponadto zajmuje się usprawnianiem kultury organizacji, tak aby sprzyjała zaangażowaniu i braniu odpowiedzialności. W tym kontekście prowadzi projekty rozwoju kompetencji przywódczych menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, usprawniania komunikacji i współpracy wewnątrz zespołów, wypracowywaniu standardów sprzedaży i obsługi klienta, doskonaleniu umiejętności budowania trwałych relacji z klientem. Jej pasją jest budowanie sprawnych struktur sprzedaży wg Machiny Sprzedażowej. W celu rozwijania samoświadomości, odkrywaniu potencjału wykorzystuje nowoczesne narzędzia m.in. Process Communication Model, MindSonar, Hogan Assessment. Od 10 lat współpracuje z międzynarodową organizacją Richardson realizując globalne projekty podnoszenia efektywności sprzedaży.
Piotr Bielski – Kreator Jogi Śmiechu w Polsce /Instytut Jogi Śmiechu Alchemia Radości.
Sprowadził do Polski Jogę Śmiechu z Indii, gdzie uzyskał tytuł Certified Laughter Yoga Teacher i rozwija tę metodę od 2013 roku. W 2021 roku uzyskał od założyciela Jogi Śmiechu – doktora Madana Katarii globalny tytuł Laughter Ambassador. Jest autorem kilku książek w tym „Życie na lekko. Jak radośnie być sobą” (Sensus 2021). Przeprowadził szkolenia dla 100+ firm, m.in. dla mBANK, Facebook, ING, dla placówek edukacyjnych m.in. dla Uniwersytetu Warszawskiego i Centrum Nauki Kopernik, a obecnie również dla innowacyjnej Szkoły w Chmurze. Występuje jako ekspert telewizyjny w temacie Radości, Optymizmu, zdrowotnych i psychologicznych zaletach śmiechu. Miał przyjemność kilkakrotnie wystąpić w Pytanie na Śniadanie TVP, udzielić wywiadu w Dzień Dobry TVN. Organizuje wyprawy z jogą śmiechu w piękne zakątki Polski i do Indii. Ma prosty cel: Polska ma stać się najbardziej roześmianym państwem świata a Ziemia najbardziej roześmianą planetą w kosmosie.
Anna Gąsiorowska – Negocjator.
Trener najlepszych negocjatorów w Polsce i Europie. Posiada 30 letnie doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży. W wieku 24 lat została Dyrektorem ds. Windykacji, Kontroli Kredytowej i Prokurentem. Zarządzała należnościami 16 spółek Grupy Kronospan w Polsce, a także pracą działów Grupy w Europie Zachodniej i Wschodniej. Szkoli zespoły sprzedażowe, zakupowe, właścicieli, prezesów, księgowe i pracowników produkcji. Uczy jak rozmawiać budując relacje i przede wszystkim pokazuje, jak oddzielić emocje od problemu. Skuteczne egzekwowanie to dzisiaj cenna umiejętność, która swoje odzwierciedlenie ma w każdym sektorze firmy. Uczy, jak przeprowadzać trudne rozmowy, zarówno z klientami, jak i współpracownikami. Jest wielokrotną medalistką i Mistrzynią̨ Polski, Mistrzynią Europy i Vice Mistrzynią Świata Kettlebell sport. Od lat zajmuje się̨ również nowoczesną dietetyką, psychologią, coachingiem i treningiem mentalnym. Jej zdaniem, człowiek do szczęścia potrzebuje zarówno ciągłego rozwoju zawodowego, doskonalenia swoich kompetencji w pracy, ale także rozwoju fizycznego.
Magdalena Górecka – Trenerka Biznesu, Menedżerka Szkoleń, ADN Akademia sp. z o.o. sp.k.
Certyfikowana trenerka biznesu, trenerka kompetencji miękkich i sprzedażowych, projektantka scenariuszy szkoleń e-learningowych, praktyk biznesu z 28 doświadczeniem. Ukończyła certyfikowane szkolenia biznesowe, takie jak Master Business Training, Customer Centric Selling, Akademia Lidera oraz wiele innych programów rozwojowych. Opracowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe, tworzy materiały rozwojowe, edukacyjne i sprzedażowe. Wspiera liderów w rozwijaniu kluczowych kompetencji zarządczych, takich jak budowanie autorytetu, skuteczna motywacja, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej, delegowanie zadań oraz komunikacja – szczególnie w trudnych i konfliktowych sytuacjach. Uczestnikom swoich szkoleń pomaga rozwijać umiejętności interpersonalne, wspiera ich w rozwoju osobistym i inspiruje do działania. Specjalizuje się w obszarach efektywności osobistej i zawodowej, zarządzania stresem, budowania pewności siebie i asertywności, a także w komunikacji w wymagających sytuacjach i profesjonalnej obsłudze klienta. Największą satysfakcję czerpie z możliwości wspierania innych w ich drodze do rozwoju – to jej prawdziwa pasja i życiowa misja.
Katarzyna Zdanowicz – Dziennikarka, prezenterka telewizyjna – Polsat.
Pracowała w Gazecie Wyborczej. Była producentką „Wydarzeń” w Polsacie. Prowadziła programy informacyjne w Polsat News. Od 2013 była związana z TVN24. Gospodyni programu Polska i Świat. Współpracowała z „Dzień Dobry TVN”, Tvn24.pl, Tygodnikiem Polityka. Od dwóch lat znów w Polsacie. Autorka książki „Zawsze mówi, że wróci”. Związana z Interią – prowadzi podcast „Zdanowicz pomiędzy wersami”.
Program
9:00 – 9.20
Rejestracja, poranna kawa
9.20 – 9.30
Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji
9.30 – 10.00
Skąd jestem? – Anna Korcz
- Humanistka z pasją
- Dom fundamentem kindersztuby
- Egzekwować z empatią
10.00 – 10.30
Ja jestem OK – Ty jesteś OK, jak utrzymać się w tej pozycji w relacjach zawodowych i prywatnych– Joanna Gosk
- Cztery sposoby patrzenia na świat
- Kiedy tracimy pozycję OK – OK?
- Jak dawać feedback i komunikować swoje potrzeby i granice, szczególnie
w sytuacjach konfliktowych? - Jak zadbać o siebie w relacjach?
10.30 – 11.00
Jak realną praktyką kultury Servant Leadership tworzy świadome, odpowiedzialne i szczęśliwe organizacje przyszłości? – Marceli Opieczyński
- Po co światu Przywództwo Służebne?
- Czego możemy się nauczyć od alternatywnych, naturalnych źródeł przywództwa?
- Co gry planszowe mają wspólnego z samoorganizacją?
- Lider jako menadżer energii
- Dlaczego pokolenie „Z” chce pracować z Servant Leaderami?
11.00 – 11:20
Przerwa na kawę
11.20 – 11.50
Społeczny wymiar ESG: człowiek – jego potrzeby, wartości i rozwój w trendach zrównoważonego rozwoju – Wojciech Bablok
- Istota ESG i kluczowe elementy z części S (social)
- Regulacje i presja interesariuszy
- Potrzeby i oczekiwania pracowników w kontekście zrównoważonego rozwoju
- Strategia ESG – elementem motywacji, rozwoju pracowników i budowy przewagi konkurencyjnej
11.50 – 12.20
Intelektualny cud i katastrofa w zarządzaniu. Dlaczego nie osiągniemy celu bez kompetencji miękkich? – Joanna Delbar
- Czy jesteśmy świadomi JAK osiągamy nasze cele?
- Wartości i Misja Firmy – pusty slogan czy powszechna praktyka
- Efektywność osiągana poprzez wartości, samoświadomość i współpracę
12:20 – 12.40
Emerging Change – fenomen zmiany kultury organizacyjnej – Lucyna Ławniczak
- Przełomowe założenia metody uruchamiającej Dorosłego na pokładzie
- Role w organizacji – co wolno robić managerom
- Manager nie jest odpowiedzialny za jakość współpracy zespołu
12:40 – 13.30
Przerwa na lunch
13.30 – 14:00
Jak metodą Jogi Śmiechu tworzyć radosne, empatyczne i zintegrowane środowisko pracy? – Piotr Bielski
- Co daje praktyka śmiechu pod kątem medycznym i psychologicznym?
- Uwalnianie śmiechu a uwalnianie ekspresji emocji – inteligencja emocjonalna, bioenergetyka
- Jak praktyka Jogi Śmiechu może pomóc w podnoszeniu morale zespołu i identyfikacji z firmą?
- Ćwiczenia wykorzystujące śmiech (pogłębiony wydech) jako sposoby na podniesienie energii
- Playfulness & naturalna kreatywność
- Praktyka śmiechu a Storytelling
14:00 – 14.30
Dlaczego dyscyplina daje nam wolność? – Anna Gąsiorowska
- Czy motywacja działa?
- Samodyscyplina – klucz do sukcesu- jak to wypracować?
- Odpowiedzialność zaczyna się od Ciebie
- Nawyki i rutyny prawdziwych wymiataczy
- Najważniejsza cecha, nad którą masz pracować
- Twoje jedyne zadanie na drodze do sukcesu i wolności.
14.30 – 15.00
Wszystko co ważne zaczyna się od prostych pytań, odkryj swoją wewnętrzną motywację – Magdalena Górecka
- Co nas w życiu napędza do działania?
- Czym jest i skąd się bierze motywacja życiowa?
- Motywacja wewnętrzna a zewnętrzna – która jest trwalsza?
- Jak odnaleźć swoją życiową misję? Zadaj sobie odpowiednie pytania.
- Co Twoja życiowa misja ma wspólnego z motywacją i efektywnością?
15:00 – 15.30
W zespole siła! Jak stworzyć́ dobry zespół – nie tylko w górach? – Kinga Baranowska
- Co jest podstawą dobrego zespołu?
- Co nas motywuje do działania?
- Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych, czy też konfliktowych w zespole?
- Dlaczego warto mieć pasję?
15:30 – 16.00
Prelekcja w przygotowaniu – Adam Ringer
Informacje organizacyjne
*CENA PROMOCYJNA – 1690 zł + 23% VAT – obowiązuje przy zapisie do dnia 8.11.2024
Cena: 1990 zł + 23% VAT – obowiązuje przy zapisie od dnia 9.11.2024 r.
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w konferencji
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce konferencji:
ADN Centrum Konferencyjne
Browary Warszawskie
ul. Grzybowska 56
00-844 Warszawa
Kontakt:
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl