Szkolenie online Executive Assistant – mistrzowska współpraca z szefem – poziom II
Kategoria: Online Asystentka/Sekretarka, Szkolenia online biznesowe
W dzisiejszych realiach biznesowych w Polsce mamy do czynienia ze wzrostem zapotrzebowania na executive assistant. W celu jak najlepszego wsparcia swoich przełożonych CEO, CFO, CIO konieczne jest aby asystentki rozumiały procesy biznesowe, które inicjowane są przez dzisiejszych szefów.
Executive assistant (EA) charakteryzuje się rozumieniem i uczestniczeniem w procesach biznesowych, którym przewodzą ich przełożeni. EA w odróżnieniu od asystentki bierze czynny udział i wspiera przełożonego w zarządzaniu, podejmowaniu decyzji i w spotkaniach na najwyższym szczeblu. To osoba, która bardzo dobrze rozumie środowisko międzynarodowe i jego zwyczaje dzięki dyplomatycznemu protokołowi i znajomości różnić międzykulturowych.
To asystentka, która jest przygotowana do pracy z zagranicznymi kontrahentami, posiada większą moc decyzyjną a jej odpowiedzialność i zakres obowiązków jest na wyższym poziomie.
Szkolenie proponujemy doświadczonym asystentkom, które oprócz rozwoju kompetencji osobistych otrzymają pakiet narzędzi i najnowszych technologii wspierających ich pracę codzienną. Polecamy szczególnie byłym Uczestniczkom szkolenia „Efektywna asystentka – profesjonalny partner w biznesie”.
Asystentki prezesów, dyrektorów, menedżerów wyższego szczebla, które posiadają dłuższe doświadczenie.
Interaktywny warsztat online, ćwiczenia, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, symulacje, pokaz nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Szkolenie odwołuje się do doświadczeń Uczestniczek i praktyki trenera.
1. Najnowsze trendy w zarządzaniu na arenie polskiej i międzynarodowej.
2. Proces wdrażania zmian:
• Czym jest zmiana?
• Rozumienie procesu wdrażania zmian
• Etapy wdrażania zmian
• Punkty krytyczne w procesie wprowadzania zmian i jak sobie z nimi radzić
• Obszar wspierania szefa na każdym etapie wdrażania zmian
• Kompetencje EA potrzebne we wdrażaniu zmian
3. Zarządzanie projektem:
• Podstawowe metody zarządzania projektem
• Cykl życia projektu
• Fazy projektu
• Wyzwania poszczególnych faz
• Rozwiązywanie problemów poszczególnych faz projektu
4. Asystentka jako wsparcie szefa w zarządzaniu projektem:
• Proces podejmowania decyzji
• Mechanizm podejmowania decyzji
• Metody podejmowania decyzji
• Wsparcie EA w procesie decyzyjnym
• Wdrażanie podjętych decyzji a rola EA
5. Savoir vivre, etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny:
• Etykieta biznesu – główne zasady
• Różnice między savoir-vivre a etykietą biznesową
• Protokół międzynarodowy
• Różnice kulturowe i co z nich wynika? Umiejętne zachowanie się w odmiennych kulturach
• Narodowość, wyznania – zasady, reguły, które trzeba znać w relacjach międzynarodowych
6. Aranżowanie oraz organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach handlowych:
• Jak aranżować spotkania z kontrahentami?
• Na co zwracać uwagę przy organizowaniu spotkań – schemat 5 questions
• Jak organizować spotkania wewnętrzne i zewnętrzne?
• Przebieg i plan profesjonalnego spotkania
• Miejsce executive assitant podczas spotkań biznesowych
• Główne punkty spotkania handlowego
• Uczestnictwo wspierające w spotkaniach z kontrahentami i partnerami firmy – symulacja spotkania
7. Personal branding – zadbaj o własną markę:
• Czym jest personal branding i jak go stosować
• Elementy składowe Personal Brandingu
• Analiza i interpretacja własnej marki
• Mocne strony i ich akcentowanie
8. Umiejętność publicznego przemawiania.
9. Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie:
• Poziom excellent w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• Asertywność w pracy EA – poznanie własnych schematów działania i plan ich poprawy
• Delegowanie zadań na poziomy niższe oraz równoległe
• Weryfikacja oddelegowanych zadań
10. Najnowsze rozwiązania technologiczne i aplikacje wspierające pracę EA:
• Narzędzia online
• Aplikacje na telefon
• Aplikacje na tablet
• Edytory i programy do tworzenia prezentacji
• Szybkie przygotowanie graficzne dokumentów
• Konwertery i kreatory
Cena: 1490 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
Harmonogram szkolenia
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl
Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl