Szkolenie online
Executive Assistant – mistrzowska współpraca z szefem – poziom II

Cena: 1490 zł + 23% VAT 

Kategoria: ,

Czas trwania: 2 dni
Cena: 1490 zł + 23% VAT 
Szczegółowy plan

W dzisiejszych realiach biznesowych w Polsce mamy do czynienia ze wzrostem zapotrzebowania na executive assistant. W celu jak najlepszego wsparcia swoich przełożonych CEO, CFO, CIO konieczne jest aby asystentki rozumiały procesy biznesowe, które inicjowane są przez dzisiejszych szefów.

Executive assistant (EA) charakteryzuje się rozumieniem i uczestniczeniem w procesach biznesowych, którym przewodzą ich przełożeni. EA w odróżnieniu od asystentki bierze czynny udział i wspiera przełożonego w zarządzaniu, podejmowaniu decyzji i w spotkaniach na najwyższym szczeblu. To osoba, która bardzo dobrze rozumie środowisko międzynarodowe i jego zwyczaje dzięki dyplomatycznemu protokołowi i znajomości różnić międzykulturowych.
To asystentka, która jest przygotowana do pracy z zagranicznymi kontrahentami, posiada większą moc decyzyjną a jej odpowiedzialność i zakres obowiązków jest na wyższym poziomie.

Szkolenie proponujemy doświadczonym asystentkom, które oprócz rozwoju kompetencji osobistych otrzymają pakiet narzędzi i najnowszych technologii wspierających ich pracę codzienną. Polecamy szczególnie byłym Uczestniczkom szkolenia „Efektywna asystentka – profesjonalny partner w biznesie”.

Adresaci szkolenia

Asystentki prezesów, dyrektorów, menedżerów wyższego szczebla, które posiadają dłuższe doświadczenie.

Metodyka szkolenia

Interaktywny warsztat online, ćwiczenia, dyskusja, studium przypadku, odgrywanie scenek, symulacje, pokaz nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Szkolenie odwołuje się do doświadczeń Uczestniczek i praktyki trenera.

Program szkolenia

1. Najnowsze trendy w zarządzaniu na arenie polskiej i międzynarodowej.

2. Proces wdrażania zmian:
• Czym jest zmiana?
• Rozumienie procesu wdrażania zmian
• Etapy wdrażania zmian
• Punkty krytyczne w procesie wprowadzania zmian i jak sobie z nimi radzić
• Obszar wspierania szefa na każdym etapie wdrażania zmian
• Kompetencje EA potrzebne we wdrażaniu zmian

3. Zarządzanie projektem:
• Podstawowe metody zarządzania projektem
• Cykl życia projektu
• Fazy projektu
• Wyzwania poszczególnych faz
• Rozwiązywanie problemów poszczególnych faz projektu

4. Asystentka jako wsparcie szefa w zarządzaniu projektem:
• Proces podejmowania decyzji
• Mechanizm podejmowania decyzji
• Metody podejmowania decyzji
• Wsparcie EA w procesie decyzyjnym
• Wdrażanie podjętych decyzji a rola EA

5. Savoir vivre, etykieta biznesowa i protokół dyplomatyczny:
• Etykieta biznesu – główne zasady
• Różnice między savoir-vivre a etykietą biznesową
• Protokół międzynarodowy
• Różnice kulturowe i co z nich wynika? Umiejętne zachowanie się w odmiennych kulturach
• Narodowość, wyznania – zasady, reguły, które trzeba znać w relacjach międzynarodowych

6. Aranżowanie oraz organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach handlowych:
• Jak aranżować spotkania z kontrahentami?
• Na co zwracać uwagę przy organizowaniu spotkań – schemat 5 questions
• Jak organizować spotkania wewnętrzne i zewnętrzne?
• Przebieg i plan profesjonalnego spotkania
• Miejsce executive assitant podczas spotkań biznesowych
• Główne punkty spotkania handlowego
• Uczestnictwo wspierające w spotkaniach z kontrahentami i partnerami firmy – symulacja spotkania

7. Personal branding – zadbaj o własną markę:
• Czym jest personal branding i jak go stosować
• Elementy składowe Personal Brandingu
• Analiza i interpretacja własnej marki
• Mocne strony i ich akcentowanie

8. Umiejętność publicznego przemawiania.

9. Umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie:
• Poziom excellent w komunikacji werbalnej i niewerbalnej
• Asertywność w pracy EA – poznanie własnych schematów działania i plan ich poprawy
• Delegowanie zadań na poziomy niższe oraz równoległe
• Weryfikacja oddelegowanych zadań

10. Najnowsze rozwiązania technologiczne i aplikacje wspierające pracę EA:
• Narzędzia online
• Aplikacje na telefon
• Aplikacje na tablet
• Edytory i programy do tworzenia prezentacji
• Szybkie przygotowanie graficzne dokumentów
• Konwertery i kreatory

Informacje organizacyjne

Cena: 1490 zł + 23% VAT 

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy MS Teams w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

9:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników 10:00-15:30 – szkolenie w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z trenerem

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@adnakademia.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@adnakademia.pl

Dostępne terminy
16-12-202417-12-2024Online
16-01-202517-01-2025Online
20-03-202521-03-2025Online
15-05-202516-05-2025Online

Zaufali nam: