Excel w praktyce finansowej
Kategoria: Finanse, MS Office - Aplikacje biznesowe, Szkolenia informatyczne, Szkolenia księgowe i finansowe
Po zakończeniu zajęć, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości i przykładowe arkusze do kreatywnej analizy działalności firmy oraz do budowy złożonych modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną. Dodatkowo dedykowany warsztat pozwala na dostosowanie czasu trwania szkolenia oraz na indywidualną zmianę programu, zgodnie z potrzebami klienta.
Kurs prowadzony jest metodami interaktywnymi poprzez zaangażowanie uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie praktycznych przykładów tzw. case studies. Zajęcia, pomimo prezentowania obszernej i skomplikowanej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanych informacji przez każdego uczestnika kursu.
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów pisemnych oraz kopie danych ze wszystkimi ćwiczeniami prowadzonymi w ramach kursu oraz przykładowymi arkuszami. Ćwiczenia można zgrać na własny nośnik danych lub przesłać mailem.
Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.
1. Importowanie danych zewnętrznych przy użyciu wbudowanego mechanizmu importu
2. Automatyzacja importowania i przekształcania danych z wykorzystaniem dodatku Power Query
3. Wykorzystanie tabel przestawnych do wielopoziomowej analizy danych księgowych, sprzedażowych itp.
4. Tworzenie uniwersalnych szablonów w celu przyspieszenia pracy. Mechanizm Tabela
5. Zaawansowane wyszukiwanie i porównywanie danych przy użyciu wbudowanych funkcji
6. Operowanie na czasie przy użyciu wbudowanych funkcji
7. Tworzenie zaawansowanych formuł do rozwiązywania różnych problemów z dziedziny finansów, sprzedaży, kontrolingu itp.
8. Analiza danych przy użyciu wbudowanych funkcji
9. Wykorzystanie formuł tablicowych do rozwiązywania problemów z dziedziny finansów, sprzedaży…
10. Zaawansowane filtrowanie danych
11. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy przy użyciu wbudowanego mechanizmy konsolidacji
12. Scalanie i łączenie danych oraz automatyzacja tych czynności przy użyciu Power Query
13. Tworzenie prostych modeli finansowych z wykorzystaniem formuł i scenariuszy
14. Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) w modelach finansowych, sprzedażowych itp.
15. Wykorzystanie analizy „Co-jeśli” w modelach finansowych: Tabela danych, Szukaj wyniku
16. Wyszukiwanie i optymalizacja rozwiązań różnych problemów za pomocą dodatku Solver
17. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów (wykresy złożone i niestandardowe oraz wykresy przestawne)
18. Wykorzystanie makr do automatyzacji: rejestrowanie, uruchamianie – wprowadzenie
Cena: 1790 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce i godziny zajęć
Miejsce zajęć: centrum w/w miasta
Godziny zajęć: 10:00 – 16:00
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Justyna Świdnicka
22 208 28 47
justyna.swidnicka@adnakademia.pl