Microsoft Excel poziom podstawowy – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie
Kategoria: MS Office - Aplikacje biznesowe, Szkolenia informatyczne
Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel oraz zapozna uczestników z ich praktycznym zastosowaniem. Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy na temat używania programu MS Excel. Szkolenie jest przygotowane aby wprowadzić w tematykę arkusza kalkulacyjnego na przykładzie MS Excel, ukazanie podstawowych formuł, sposobu organizacji danych, zapisywania, drukowania oraz sposobu zarządzania danymi. Po szkoleniu uczestnik będzie w stanie korzystać z programu MS Excel i wykonywać operacje na danych automatyzujące codzienną pracę.
Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
- Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym.
- Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze
- Wykonywać podstawowe operacje na komórkach
- Sprawnie korzystać z podstawowych funkcji
- Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb
Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, z użyciem projektora multimedialnego, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy merytorycznej, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia.
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych.
Szkolenia mają charakter warsztatów, zawierających praktyczne ćwiczenia przy komputerach. Zapewniamy sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem.
1. Wprowadzenie do pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel:
a) Omówienie elementów ekranu programu MS Excel, nazewnictwo używane w MS Excel
b) Nowości w wersji Excel w porównaniu do starszych wersji.
c) Poruszanie się pomiędzy komórkami, arkuszami w skoroszycie
d) Prawidłowe wprowadzanie i edycja danych w arkuszach
e) Różne sposoby zaznaczania danych w arkuszach
f) Kopiowanie, przenoszenie i wypełnianie komórek – automatyzacja pracy
g) Adresowanie względne i bezwzględne i jego zastosowanie
h) Dostosowanie wyglądu arkuszy do własnych potrzeb
i) Tworzenie skrótu do programu MS Excel i dostosowywanie Menu Start
2. Formatowanie zawartości komórek w MS Excel:
a) Zmiana kroju pisma, stylu, wielkość znaków
b) Rozmieszczanie danych w arkusza
c) Wypełnianie i obramowanie komórek
d) Zmiana wysokości wierszy i szerokości kolumn
e) Autodopasowywanie wierszy i kolumn
3. Operacje na danych:
a) Tworzenie i wprowadzanie formuł
b) Proste funkcje tj. suma, średnia, minimum, maximum, ile.liczb
c) Nadawanie formatu danym
d) Sortowanie danych, filtrowanie danych
e) Graficzna prezentacja wyników w arkuszu
f) Tworzenie wykresów
g) Drukowanie
4. Współpraca arkusza kalkulacyjnego MS Excel z innymi aplikacjami pakietu Office.
Cena: 890 zł + 23% VAT
Cena obejmuje:
• dostęp do platformy szkoleniowej na okres 6 miesięcy
• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat
Miejsce i godziny zajęć
Miejsce zajęć: centrum w/w miasta
Godziny zajęć: 09:15 – 15:15
Masz pytania? Chętnie odpowiemy.
Justyna Świdnicka
22 208 28 47
justyna.swidnicka@adnakademia.pl